2011年7月12日 星期二

金鼓熱已經接近尾聲

釣咗成個月金鼓,開始有D悶,尤其是呢水
魚開始梳口喇,都要轉吓牌頭,釣吓烏頭先
至得,有釣友中咗兩條烏頭喇,都幾大條,
有三斤幾重!等我講埋呢兩次嘅釣況先。

12-7-2011  (農曆六月十二)  屎流

天未黑釣一條,入黑再中四條,五條都係手
板大!釣咗三個幾鐘,一收口就走人,費事
磨爛

第日蒸咗黎食,原來D魚肝咁鬼正喎,仲滑
過鵝肝,食到嗒嗒聲!


15-7-2011  (農曆六月十五)  生流
今日太陽啱啱落山18:30,泥鯭一收口就中第
一條,以為陸續有來,點知連釣友四個人,
你眼望我眼,成兩個鐘,枝竿郁都未郁過!
21:00有個釣友「 UNCLE 」低唔住頸,上番
橋面釣烏頭,虾!!又比佢中兩碌喎,我地梗係
唔執輸,嗱嗱聲上番去橋面,轉烏頭釣組,
往海裹發炮。釣咗半個鐘度,開始行流,點
知開始落雨,仲行雷閃電,為安全計,各人
就收竿,走番入橋底繼續釣金鼓。此時開始
仲橫風橫雨,好似打到黎咁,一路雨勢不停
咁落,又冇魚訊,想走又唔走得,望吓個
錶,已經係00:30,為有繼續釣囉!我就轉咗
個位,一落餌就有魚埋黎食喇,食咗一陣就
見竿頭震震吓咁往下彎,我立即抽竿,連收
幾野,條魚開始逃命喇,係咁喺度高速打
轉,我見個水影條魚都幾大,咁就要就一就
佢,跟手兩三吓就上水喇,都有磅頭,黑嘛
嘛費事解鉤,剪繩直入冰箱,挷鉤再落,又
有魚食餌,一抽就中,攪咗幾吓爆咀!01:30
見雨勢開始減弱,各人就執野走人,去宵夜
喇。

悶咗成晚,好彩臨尾中番條磅頭魚。


沒有留言:

張貼留言