2011年7月21日 星期四

大金鼓食餌動作好狠勁

金鼓用果皮蒸食厭咗,就學人試吓油鹽水冬菜煮黎食,但係味道嘛嘛地嘖,下次都係用番果皮蒸揾陣D!


21-7-2011  (農曆六月廿一)
(前言):對上一晚釣到11點幾,特然有一吓強烈嘅魚訊,成枝筏仔拉到飲水,磅頂又冇鬆喎,為有就一就佢就屎頂喇,開頭都頂得順,頂咗幾吓,條魚再開尾發力一沖,噢!!輕晒~收番上黎睇,原來斷(自從釣金鼓以來,我都係用1號鉤嘅),咩魚黎呢,咁沖法又唔似我釣開果D金鼓喎,諗黎諗去攪到成晚都瞓唔著!
今晚卒知有答案喇!!今晚我換咗粗骨嘅長柄2號鉤,磅頂鬆少少.....
初時黃昏D泥鯭未收口,釣咗幾條,到7點幾泥鯭就收口喇,我就好留心睇住竿頭有冇魚訊,落餌唔夠十秒,又係一吓動作就將枝筏仔拉到飲水,呢次我有準備,一見咁情形,即刻抽竿,連攪幾野,果然條魚就發力沖,同上一晚情形一模一樣,好彩我個磅頂以經較鬆咗,佢一沖個磅頂就發出剌耳嘅叮叮聲,如事者經三四回合,大約一分鐘倒就上到水面喇,一睇!!吓~原來係條大金鼓,點解食法同抗打能力,都同釣開較細嘅唔一樣嘅!咁又學多一樣野喇,原來大金鼓唔止識片水,仲會發力向下沖嘅!
須然一條到尾,但係都好開心,又增加咗釣金鼓嘅經驗喇!

過咗磅係斤十二,離目標又行前一步喇!

今晚瞓得著喇~哈哈!!

 
22-7-2011  (農曆六月廿二)
今晚睇吓再用粗骨2號黎釣金鼓!!原來都得嘅,磅頭至幾両嘅魚,一樣中咀,真係好過一號,唔使成日入晒扣,要換咁嘛煩!
呢D晒士就最好味咧。

買鯇魚就會〝搭咀〞,釣金鼓就梗搭泥鯭嘅!

沒有留言:

張貼留言