2011年7月30日 星期六

雪柜冇魚點得架

30-7-2011  (農曆六月三十)
晏晝打開個雪柜,發覺一條魚都冇,想話喺屋企煮餐飯食吓都唔,咁就激發起我去釣魚嘅决心喇!19:00落到主場,D流仲係行得好勁,所以用重少少嘅鉛,開好竿,坐定定,落餌睇D泥鯭收口未先,開頭幾口餌都比泥鯭化咗,19:30泥鯭收晒口喇,開始有金鼓嘅魚訊,食得好精,但係食咗一陣又停口,忍唔住收上黎睇,噢!!比佢偷食咗添,再落餌又係一樣嘅結果!唔好懶,即刻改變釣組,用番輕D嘅鉛,亦都改為細1號,但係放番落去,連魚訊都冇埋。
又過咗個幾鐘,一路都好沉悶,到21:15因為開始轉流,我就决定轉位搏,落餌唔夠兩分鐘,見竿頭輕輕郁咗幾吓,嗯!!黎料囉喎!
我即刻執起枝竿,此時魚訊比較明顯喇,特然一吓好重嘅拉力,下意適另到我將竿往上一提,中呀!!速速攪咗三四吓,佢就發力想
番落去,此時磅頂發出震耳嘅叮叮聲,佢一停落黎,我又追返四五手,一兩個回合就見魚喇,好大餅嘅金鼓喺水裹面高速打轉,我就再將竿提高D,條魚一到水面就唔郁,喺度辦屎,呢個時候,我就順手落撈箕,一野就入袋,跟住解落生籠一腳踢。
再落餌釣多陣,又係一樣冇料到,目的以達,見好就收,喺21:45就執埋D架生走人喇!
咁早番到屋企,大人未瞓,咁就梗係叫佢同我影番張人魚合照先喇!

睇落須然好大餅,過磅都係得斤半咋!

呢條金鼓嘅体形四四方方咁嘅,好得意。

沒有留言:

張貼留言