2010年4月23日 星期五

斷魚斷到服晒,求其寫番次

23-4-2010  (農曆四月初十)  生流  溫暖
我都好奈冇寫過卜喇,事關自從去完旅行番尼,都釣過十幾次魚,但係每次唔係打龜就斷魚,大大話話都斷咗十口八口,都唔知係米喺越南拜天后,以為會保佑我釣多幾條魚,誰不知天后娘娘大發,放生晒D魚,攪到我尼輪冇
講番今日嘎,又同師傅偉去釣番轉,18:30落到主場,開第一枝竿釣鱸,我都未曾開埋第二枝竿,已經響鉸囉,我都未攞得切枝竿條魚好快就發力喇,到我攞起之後,佢再一沖,噢!!!!又輕哂,收番上黎睇吓,冇咗個鈎,又比佢洗鰓走咗,真係嬲到手都震埋,口念念有詞~@*#~,跟住沉底嘅就中埋D泥婆坑簾,冇幾奈,師傅偉又斷一條,我地都係『同是天崖倫落人』囉。喺極度冇,22:00埋架去宵夜好過喇。拜拜!! 
釣埋尼D野,真係失禮屎人。

沒有留言:

張貼留言