2010年4月30日 星期五

大花鱸難釣,細花鱸精過鬼。

30-4-2010  (農曆三月十七)  生流  温暖 
經過前晚中魚之後,今晚食過番尋味,再落主場搏殺。睇過癲人台嘅流水表,全晚都係起大流,所以慢慢都未遲,落到去已經19:30,開好竿師傅偉又來到,我就喺橋面,佢就落橋底,佢落咗去唔夠一分鐘,就見佢上番尼,氣喘如牛,完來又比魚KO咗,佢就手震震咁再挷過釣組,再落過去釣,我就依然喺番橋面呆等。
到咗成22:00見我枝竿頭輕輕點咗幾吓,我就即刻攞起枝竿,點知條魚唔拉落去,反而升水打橫飛埋樁,我比佢特如其來嘅動作嚇一跳,慢一慢就包咗樁,仲貼住樁與樁中間嘅一個千鞦架,見環境咁鬼,咁我就緊係唔敢用力拉喇,放慢速度,一拉一放,佢都唔肯出番黎,大家薑持咗三四十秒,我心諗咁樣落去唔多樂觀,就即刻一手持竿,一手拉起個千鞦架,嘩!都幾重,哈哈!個架一郁,魚就嚇到標番出尼,離咗樁就易攪啦,佢只係離水面四五呎,見佢唔係好大,我幾吓手勢,就將佢升水,仲要成條飛佢上岸,生扣事落,即入冰箱。
又過咗一陣23:00見大家都冇魚訊,都係鬆人嘅時間喇,嗱嗱聲埋D生,清理好釣場,一齊去宵夜喇喂!
尼條就係精過冇尾蛇,斤零重嘅花鱸仔喇。


沒有留言:

張貼留言