2010年4月26日 星期一

師傅出馬,【KO】七斤半大鱸。

26-4-2010  (農曆三月十三)  生流  微風細雨
今日唔知點解,好似好有信心釣到魚咁喎!18:30落到主場,師傅仲未到,我就開好竿,打雀咁眼,看住D竿,此時師傅偉又到咗,佢就開兩枝竿釣鱸,傾傾吓計,佢有枝筏仔響鉸,我就即刻跳開,睇師傅表演,佢一即中,仲話尼條鱸好大條,開頭見佢攪得好順,我就準備撈魚,點知條鱸見光就發力開尾往下衝,只見師傅不慌不忙,好鬼瀟灑咁鬆幾手比佢,帶順即攪七八吓,條魚再衝,佢又再比,如是者五六轉,經過成三四分鐘嘅人魚角力,勝方梗係師傅偉喇,我當然係做魚童撈魚上水,影相落生扣一腳踢。
條鱸上到水面冇晒力,仲反肚添

我都攞黎沖喜吓




















過咗一陣尼次到我鉸響喇,我一埋去就竿,唔理三七廿一就先攪七八吓,嘩!以經見魚,又係大野,我就冇咁好彩喇,佢一開尾就打橫衝,我頂都頂唔住,又驚住炸竿,所以比幾尺佢走吓,點知就出事喇!!又包樁......,我想拉佢出黎,但比佢一發力就斷埋,噢!有冇攪錯,餐餐都係咁嘅,唔好嬲!!!收番上黎挷鈎再釣過。
又過咗半個鐘,師傅偉都斷咗條,我話:而家D鱸咁鬼難釣師傅話:D海水暖番,所以D魚活動力強咗,唔似得冬天咁順灘喇!啊~~原來係咁。
21:30流水又轉急,仲落雨添,我睇D魚都唔開口喇,係唔磨爛囉,埋架生,一齊去夜好過。
番屋企過磅,條花鱸足七斤半。

花鱸七斤半78Cm。

重有隻石蟹孝敬吓大人,都成六七両


沒有留言:

張貼留言