2010年4月28日 星期三

卒知比我起到喇!

28-4-2010  (農曆三月十五)  生流  暖
今日晏晝同大人過咗尖沙咀開茶會,準備下月四號出發日本北海道四天之旅。攪惦晒都成六點幾,見都仲有時間,嗱嗱聲攞起釣魚架生,就往主場再搏殺。
落到去都七點幾,見仲未轉流,就慢慢開好兩枝竿,一枝沉底博大霧,一枝十幾呎釣鱸。八點師傅偉又到咗,一路都冇魚訊,佢話今多數都係龜喇,到十點佢就野走人,我就繼續磨爛
佢走咗冇幾奈,大約十點七左右,我都諗住走人,收起枝沉底竿先,點知特然間聽到一吓微弱嘅響聲,我即刻放低手上枝沉底竿,走番過去攞起枝釣鱸竿,一攞起已感覺到有魚拉,仲係大野添呀,我都費事竿喇,即刻就快速攪咗六七野,但條魚就發力開尾,我就比番幾呎佢走吓,當我再用力拉嘅時候,見條鱸出現喺隔咗兩枝樁果度,飛出水面想洗鰓,我心寒一寒,屎喇又包樁,仲要包兩枝樁添,焗住立即放攪,比佢鐘番落去,我再用陰力一帶,順勢攪咗八九野,將條魚帶順番出黎,再攪幾野,條鱸比我收上水面喇,跟住用力張佢高少少,再一左一右咁帶咗三吓,佢就冇晒方向,肚投降,我就速落撈箕將佢上水,即落冰箱,順手埋D架生走人喇。
叫老友King Kong 仔同我影相。





















好奈冇上過魚,所以特別開心。

番到屋企大人又瞓咗,唯有自拍喇。

都係咁樣有形D。

花鱸五斤四 73Cm

沒有留言:

張貼留言