2009年7月4日 星期六

烏先生重臨維港

4-7-2009  (農曆閏五月十二)    晚水  
今日下午約咗師傅偉去釣晚水,七點左右到主場,己經見佢喺度釣緊,我就照例兩沉一半水,釣咗一陣,偉哥轉釣組釣烏頭,我就不以為意,繼續我嘅沉底捉怪獸夢。點知特然間聽到拍拍聲,原來偉哥以經中咗烏頭,此時我都唔執輸喇,收起幾枝竿,拿拿聲轉烏頭釣組,師傅偉已經連起四條囉!到我一掟落去已有魚搶食,竿頭微微震咗幾野,我就往上一帶,咁就中我今季第一條老烏喇,睇落都幾粗大,要用撈箕上水,嘩!成三斤喎!此時師傅偉又中,佢條重攞命,足有四斤,又梗係撈箕上水喇!跟住就你一條我一條,真係過足手
定咗流,個海又歸於平靜,天色又好似想落大雨咁喎,都係執魚走人為妙,我諗住攞三四條走,點不知偉哥叫我攞走哂佢,為有出九牛二虎之力,將八九條大烏頭抬哂番屋企囉。
左手果條四斤五,右手果條三斤十二

季初海烏條條都咁好力,咁肥美


沒有留言:

張貼留言