2009年7月2日 星期四

蹬仔都未坐熱就去釣魚

2-7-2009 (農曆閠五月初十) 西南風  屎流水
番左黎兩三日,抖順條氣,拿起架生,又落主場過吓先。
一見番個海,個人即刻生猛,成個月冇釣過魚,所以特別開心。同朋友傾咗一陣就開竿,照列兩枝沉底,一枝生虾半水。等咗一陣,見冇動靜,就順手拉三五呎比半水枝筏仔,點知一郁條友仔就標埋黎搶餌,個橫鉸仔登時發出狂喜嘅吱吱聲,我立即提起枝筏仔,感到條己比條友仔拖過樁,唔敢同佢斗力,就放佢幾手,一見佢放鬆咗,我就睇準机會,帶番佢出黎,再使出無敵車輪手,於廿多呎上到見魚,嘩!條花鱸起碼過五斤(番屋企過磅,有六斤五),佢望望我又開尾衝番落去,我只好就就佢囉,如事者兩三個回合,佢就冇氣反肚,我就用撈箕將佢上水,影好相(自拍),落埋生扣,又回復平靜。釣到六七點,天又開始黑,收拾好架生,番屋企,整條魚尾清蒸都好喎!拜拜!
奈冇釣魚,中魚特別開心嘅

肥美百花鱸,六斤五

大人話條魚尾用黎清蒸喎


沒有留言:

張貼留言