2009年7月10日 星期五

今年中第一條石蚌

10-7-2009  (農曆閏五月十八) 生流
大熱天時又冇特別事做,忍唔住又去釣番陣魚先。
三點落到主場己見「黑仔,流哥」,兩人係度釣緊,睇落佢地重未有收獲,望吓個錶,就快轉流,嗱嗱聲Set好生,坐定定等運到。
四點左右,D流慢咗,沉底枝筏仔有魚訊,我立即攞起枝竿,說時遲那時快,條友仔已經發咁出力往樁位標去,我即刻往上一提,快攪六七野,已經脫離危險地帶,到佢再發力,我知唔係大野,就比幾手佢玩吓囉!跟住到我玩喇!一左一右玩到條友仔謊失失,冇哂方向感,唔使兩個回合,己經上到水面,但見黃金閃閃,石蚌是也,成條飛上水,影相,落生扣。
四點九開始起流,特然另一枝沉底筏仔快速出線,我立即實個鉸,幣喇!比條友仔包咗樁添,即刻唔敢用力收,只有放線,佢又走幾呎喎!諗住放鬆吓佢,等條魚游番出黎,如事者五六次,到最後佢一發力開尾,枝竿輕哂~~斷主線收場~~殘念^^好谷氣底下,執野走人,番屋企吔飯,拜拜!

今年嘅第一條石蚌,番屋企磅過(斤五両)。

今日真係熱,仲要成34度,好彩中到魚又涼番


沒有留言:

張貼留言