2014年1月15日 星期三

水凍花鱸肥

15-1-2014  (農曆十二月十五)

幾日冇釣魚,明知今日風猛都要去切番轉;買好蝦,18:00就到主場,到開竿果陣先發覺出黎充忙過頭,冇攞魚竿添,不過唔使驚,冇帶用開果兩枝竿啫,車上面仲有幾枝士啤竿喺度。
今次只係開兩枝竿,都係半水釣鱸,大約七點度,其中一枝竿比魚拉咗一吓,咁我就即刻執起枝竿,說時遲那時快,條魚以經發力狂拉,我就順勢一抽,即中!快手攪幾野,感覺條魚順住咁游上黎,見机不可失,加快收線嘅速度,上到接近水面,條魚先至想轉頭開尾,我梗係頂頂佢先喇,頂咗幾秒就頂佢唔順,為有放番D線就吓佢,唔係炸竿都有份呀!就咗一張就輪到我發圍喇,一手帶順佢個頭向番水面,一手就連攪十吓八吓,終於見魚囉,睇落都有三斤,條魚作最後爭扎,飛出水面洗鰓,我即刻拉緊條魚線,再將枝竿一左一右擺動,條魚即時冇哂方向,反肚投降,今次梗係撈箕上水喇,跟住解鈎落生扣一腳踢,再落餌繼續。
20:30轉埋流,再釣咗兩粒鐘都冇料到,只係比墨魚偷食咗四隻蝦,下次帶埋墨魚假餌黎做佢世界至得;呢個時候D北風又勁咗,都係執野走人去宵夜好過喇!

一早中都係得一條


























呢條鱸都有三斤幾



好肥美嘅花鱸







沒有留言:

張貼留言