2014年1月7日 星期二

釣季節魚

7-1-2014  (農曆十二月初七)

乖孫洋洋番咗佢屋企,咁我就有時間去釣番晚魚喇;落街市執二十蚊蝦就直跴主場,落到去見D流都幾急吓,先喺躉頭踎陣先,冇料到,再等到D流行慢咗,即刻般出橋面,不過一樣水静河飛,釣到番流都係龜氣冲天,卒之磨到十點幾枝竿先至有魚拉,不過食得好精,梗係D衰鱸仔喺度攪攪震,收番隻蝦上黎睇,半隻比佢咬到扁哂,再鈎過隻落去睇吓點,一落就接餌,又係輕輕拉吓拉吓,今次我就鬆少少比佢,果然中計,呢吓佢就大力扯喇,不過我都唔抽住,再鬆多野比佢,等佢再大力扯竿果吓,我就快速抽竿,仲唔屎!中喇掛,條鱸唔夠兩斤,所以好容易收到上黎,將條鱸落好生扣再落餌繼續。
落咗餌又過咗半粒鐘,呢次食餌動作就大好多喇,竿頭拉咗兩吓就扯到成枝竿彎哂,我手落竿起,即時感到條魚有D斤両,一抽就連攪六七吓,跟住到佢發圍就點都要比番D面佢架,鬆番兩手佢走吓,見條魚慢落黎我就吸啖氣一頂,再一路好順咁就將條鱸收到上水面,見都有三四斤,即落撈箕上水,生扣都費事落,直入冰箱,時候都唔早喇,跟手收埋D架生去宵夜囉~

公公拜拜喇!


花鱸起雙飛。



























磨到11點先中番條大D嘅。



























個海剩係得花鱸。




沒有留言:

張貼留言