2014年12月10日 星期三

中咗魚都要講耐性

10-12-2014  (農曆十月十九)
噚晚中咗大花鱸,今晚梗係要乘勝追擊喇;去釣魚店執十幾隻蝦就直跴主場,18:00落到去,照舊開兩枝竿釣鱸,再開多枝竿沉底釣腳邊;一路釣到21:00,只有兩次小鱸黎偷蝦,沉底果枝就更加唔駛理,坐低想話飲啖水,咧........響鉸!沉底果枝竿比魚狂拉咗五六呎,我即刻執起枝竿順勢一抽就快收幾吓,感覺到條魚線 Hi 住樁,原來條魚一扯餌就標番埋樁,我即刻唔敢大力拉,慢慢收線,一路輕輕拉,到收唔郁為止,呢個時候全世界都靜咗落黎,下面冇哂扯力,而我又收唔到線,唔通條魚以經爆咀走咗!等咗分幾鍾都係冇郁過,咁我就先收緊小小線,再放低枝竿睇有咩動靜;過咗十分鐘,咧~個鉸微微響咗一吓!嗯,証明條魚仲喺度,咁就有心机同你玩喇!過咗一分鐘,我輕輕拉吓魚線,條魚又郁一郁,拉吓扯吓又過咗幾分鍾,今次我放鬆多少少比佢,果然中計,條魚斯斯然咁游番出黎,今次你仲唔屎~順勢一拉,仲要行幾步,再快收幾吓,再頂再收,條魚軟哂,毫無抵抗能力,好快就將條魚收到上水面,嘩正呀!三斤嘅青班,即落撈箕上水,原來中咗魚都要有耐性先至上到黎嘅! 跟住解鈎落兩個生扣,換過 Hi 花咗D魚線,落餌繼續;一路到轉埋流都冇動靜,望吓個錶又到十點,都係執野走人去宵夜好過喇!

沉底中三斤青班。
 又有得向大人耀武揚威。
 中三斤青班又有飯開喇!

沒有留言:

張貼留言