2014年12月18日 星期四

天氣凍花鱸肥

18-12-2014  (農曆十月廿七)
噚晚固住釣石狗冇釣鱸魚,今晚一於買廿隻生蝦去做D大花鱸世界;18:00落到主場,見D流開始慢,嗱嗱聲開好兩枝釣鱸竿,想話開埋釣沉底枝筏仔,特然聽到鎯鎯響,其中一枝竿有魚食餌,我即刻攞埋撈箕飛撲埋去,跟住又冇哂動靜,點知隔離果枝竿又響喎,竿頭仲拉緊落去添,我一手執起枝竿,連攪幾吓,再一抽,大野!條魚開始發力,頂咗一陣都係要比番D佢走吓,當佢一慢落黎我就再頂,跟手快攪六七吓,只見水中銀光一閃,又比佢發力標番落去,局住又比番幾呎佢,如果唔係炸竿都有之,今次佢冇乜力喇,咁我就快速收佢上水面,跟手落撈箕上水,條鱸都有三四斤,解鈎落生扣,換餌繼續;過去睇吓第一次響鎯鎯果枝竿隻蝦有冇事先,想話收番上黎睇吓,點知一收就有魚埋黎搶餌,食咗兩吓,我一抽又中,跟住一路頂一路攪,好快又收到上水面,呢條細D,兩斤幾三斤唔夠,安全起見都係撈箕上水,解鈎落埋生扣,換餌繼續;連起兩條索哂氣,坐低抖順條氣先,跟住開埋正話開咗一半釣沉底果枝筏仔呢個時候已經轉哂流,三枝竿一路擺到十點幾都未郁過,都係時間執埋D架生,走人去宵夜好過喇!

又中大花鱸。
 今次呢兩條花鱸有D份量喇。
 花鱸三斤幾同兩斤幾各一條。

沒有留言:

張貼留言