2014年12月28日 星期日

係要凍番夠本先至有魚中

28-12-2014  (農曆十一月初七)
幾日都吹大東風,又落雨,困係屋企百無聊賴,今日吹番北風,天氣較為好D,釣魚虫又共共吓,即刻執埋架生,去買廿零隻蝦,落主塲過吓引至得!
18:00落到去,水流仲未轉,可以慢慢開好竿,兩枝半水釣鱸,一枝筏仔釣腳邊,跟住就坐定定等運到;一路到轉埋流,三枝竿都係郁都未郁過,冇魚中就零舍凍,縮吓縮吓到咗十點,個心諗住再釣半個鐘就走人,到咗十點半見D流水咁靚,又唔願走住,好!再釣多半粒鐘先走,又去換番D生猛嘅蝦落去先,點知一落隻蝦就係咁跳,我即刻準備,等咗一陣又停咗,咁我唯有放番低枝竿,過咗分幾鐘,竿頭又跳咗幾吓,係佢喇,執番起枝竿,又唔郁喎,我就慢慢收幾吓,呢次有反應喇,竿頭一沉我就順勢一抽,中咗!仲有D斤両添喎,快攪幾吓,條魚就發力往樁柱位衝,枝竿頂到烈烈聲,焗住比少少佢走吓,佢一慢我就頂,連消帶打,狂收八九吓,條魚出番黎,咁就好玩喇!一放一收五六轉,條魚仲想飛出水面洗鰓,喺水面打水打到拍拍聲,冇用嘅,點走得甩吖,最後乖乖投降比我收埋黎,撈箕上水,條鱸都有三四斤,落好生扣再落餌繼續,呢次一落就接餌,仲打橫走添,梗係鱸仔嘅所為喇,唔理咁多就抽竿,中咗!收幾吓就知條魚包咗樁,咁我就唔郁住,等咗一陣,條魚就游番出黎,都費事同佢玩,幾吓手勢就收到上水面,都係撈箕上水,解鈎即時入冰箱,望吓個錶都十一點幾,見好就收,有魚留番聽日釣,執埋D架生,走人去宵夜喇~

要磨爛蓆仲要凍到飛起先有兩條花鱸比我
 好彩個海仲有花鱸,唔係又要「享受過程」喇!
 呢條花鱸都有三
 釣番兩絛花鱸壓冰箱

沒有留言:

張貼留言