2014年12月2日 星期二

一陣天堂一陣地獄

2-12-2014  (農曆十月初十)
今日都係天陰陰,仲凍咗D添,都係釣鱸嘅好天氣,去執十零隻蝦就直跴主場,去到見有D釣友喺度就傾咗一陣,18:15D流水開始轉,嗱嗱聲開枝小磯竿順流掟出去搏符碌,跟住再開多兩枝竿釣鱸,落餌唔夠五分鐘釣鱸枝竿頭郁咗一吓,即刻執起枝竿,慢收兩三吓,條魚就慢慢拉落去,我都唔等佢拉竿,一抽就中,冇乜力,好容易收上黎,成條飛上岸,係條兩斤鱸仔,即入冰箱,落餌繼續,一落就有魚接,過程同先前一樣,上黎條鱸又係唔夠兩斤,再落餌就靜哂,呢個時候開始落雨添,過咗個零鍾,望過去小磯竿果邊,見枝小磯竿彎哂,跟住連個冰箱都拉咩(我個冰箱係裝咗個竿架嘅,枝竿係放喺竿架度),心諗唔通中大野,我九秒九飛撲埋去想執起枝竿,都未埋到去,成枝竿就喺竿架度飛咗出去,好彩有失手蠅,嗱嗱聲扯番枝竿上黎,但都係扯到行,跟住"啪"一聲,魚線斷咗,再望清楚,原來有架PK亷艇,鈎咗我條魚線,係咁扯米斷囉~即時火都黎埋,大大聲媽差佢祖宗十八代!屎屎氣睇吓枝竿,魚線清杯冇哂,枝竿頭佳斷埋,谷氣都冇計架,為有收番好枝竿,聽日去比人修理喇!
咁樣一攪,乜野引都冇哂喇,跟手執埋D架生,走人去宵夜喇~

風大雨大好彩有兩條釣吓。
 D花鱸都係唔夠兩斤。
 比架PK簾艇扯斷咗枝竿頭,魚線清杯,頭佳冇咗,我睇頭蕊都要換過,肉都赤埋~

沒有留言:

張貼留言