2015年10月20日 星期二

今次仲唔番本

20-10-2015  (農曆九月初八)
釣開魚一發不可收拾,今日又去泊邊踎吓先得;一去到又係開三枝竿,一枝小磯竿,兩枝筏仔,都係打沉底。
18:30D落流開始慢,筏仔即時傳來魚訊,一抽即中,中途有些微反抗,好快比我收到上水面,原來係斤幾黃腳,,撈箕上水,即落生籠,落餌繼續;唔夠五分鐘,又係呢枝竿有料到,睇住佢輕輕拉咗幾吓,我執起枝竿往上輕輕一帶,條魚就搶餌,一抽又中,今次D力度好猛,所謂中魚頭三手,所以快速攪咗六七吓,條魚知賴野,發力開尾,嗯!仲唔係對像魚細鱗見佢發哂狂,焗住放兩三呎佢走吓,跟手連頂帶攪,一D都唔放鬆,幾個回合就上到水面,唔怪得咁好力喇,條細鱗足有兩三斤重,撈箕上水,入生籠落餌繼續。
又過咗一陣,枝磯竿仔特然成枝彎哂,執起枝竿想話收繩,點知一吓都攪唔郁,頂咗一陣,勉強攪咗幾吓,條魚再衝我就唯有再頂,今次冇咁好彩喇,頂咗一陣就斷線,即刻輕哂,斷主線我諗係Hi到石邊,收上黎再挷番個釣組落餌繼續;唔夠兩三分鐘,另外一枝筏仔響鉸,九秒九飛撲埋去執起枝竿,遲咗喇,條魚以經過石,再標又輕哂!連斷兩口,唯有屎屎氣再挷過鈎睇仲有冇運行至得
又過咗十幾分鐘,又見筏仔輕輕彎咗幾吓,哼!又係細鱗喇,執起枝竿條魚繼續食餌,今次唔等條魚搶餌喇,見較為食得深果吓就抽,又中!即攪五六吓,帶離底石就頂陣先,鬆一鬆再收,又攪咗七八吓,再頂一陣就快速收線,將條魚帶到水面,又係兩三斤嘅細鱗,,撈箕上水,落埋生籠,落餌後要抖抖氣至得喇;啱啱飲完啖水又響攪,唔係嘛,想抖吓都唔得,呢頭執起枝竿,果頭條魚就想發力,我連頂帶攪,一吋都唔比佢,一帶順就係咁收,好快上到水面,我就索哂氣,又係差唔多晒士嘅細鱗,撈箕上水,生籠都費事落,直入冰箱,唔釣喇,再中就斷氣都似,兩個鐘內同五條火車頭搏斗,手都軟喇,都係執埋D架,有魚留番下次釣,鬆人去宵夜好過喇!
番到屋企,大人未瞓,梗係向佢揚威耀武一番,再叫佢同我影番幾幅相先喇!

細鱗條條都兩三斤。

黃腳斤幾重。

兩個鐘嘅魚獲。

沒有留言:

張貼留言