2015年10月6日 星期二

日本沖繩五天之旅 (第三天)

6-10-2015  (第三日)
今日我地會去參觀海鹽工場;漁港海鮮市場睇劏金鎗魚,仲可以任食添;再去OUTLET名牌總滙自由購物。

琉球神獸。

早上七點起身,梳洗好就去食早餐。






食過早餐上車出發,酒店負責人出門口歡送我地。















到咗海鹽工場。

坐低抖吓。


食杯海鹽雪糕涼吓先。



辦野攪攪震!


製鹽過程。


再參觀岩鹽展品。





製鹽工場!

館內都有間售賣紀念品店,呢對係琉球神獸。


沙古喇,沙古喇,我又攪攪震。

週圍都有嘅假菠蘿。

到此一遊。

上車去漁市場食金鎗魚刺身。





首先放條金鎗魚比我地睇吓先。


梗係要同條魚影張合照喇!

呢位師傅開始劏魚。

手起刀落,乾淨俐落!








話咁快就將條金鎗魚解體。

即劏即食。



食得幾多得幾多。

食飽金鎗魚刺身,再行入去魚市場參觀吓。

全部都係野生捕獲嘅海魚,仲唔貴喎!

買咗即同你整熟,喺現場開餐。




魚市場外海邊停泊嘅魚船。


 \
上車離開魚市場,又到午餐時間。





今餐都係食日式定食,仲有師傅教我地整手卷壽司。





用紫菜做手卷壽司。


完成攪掂,我都包得唔錯吖。

仲幾好味添喎。

大人都話攪掂。




食飽出番去上車往碼頭,乘海底玻璃生態觀光船出海。





到咗碼頭,一陣我地會乘搭呢架玻璃底觀光船。





上咗船坐上層,須然晒少少,不過睇風景會清楚D。






隻船駛到景點停低,我地就落倉底從玻璃窗觀賞窗外海底景色。



其實果度得D石頭,魚都唔多,仲細細條添。
 睇完海底就回航。




有人喺度釣緊魚喎!


遊完船河就去遊單軌火車河。



呢個站話係日本最南端嘅車站喎!





搭一個站過吓引。


喺呢個日本最西端嘅車站落車。



上車去OUTLET名牌總滙自由購物。








又到晚餐時候。


今餐喺食日式海鮮火煱。







食飽飽就上車番酒店。


呢間酒店喺那霸市中心,設有日式風呂,泳池,房間冇上一間大,绽總算OK喇!

沖埋涼睇陣電視,嘆埋杯奶茶就瞓喇!

請留意下篇第四日嘅行程。

沒有留言:

張貼留言