2009年4月18日 星期六

二公主出嫁喇

18-4-2009  (農曆三月廿三)星期六
今日我同大人六點就起床,準備所有野,各方長老齊集到我家,等新郎哥Summer黎我家接新娘。十點準時黎到,六仙女姊妹出動玩新郎,跟住我將二公主交比新郎哥,長輩飲茶,跟住出門。
下午四時,我同大人到旺角朗豪坊酒店七樓宴會廳,準備婚宴。賓客陸續到場,六時舉行註冊婚禮,我做証婚人簽名,九時入席,D餸菜都好正,招呼冇得彈,過程洋溢喜慶氣氛,我同大人都好開心,到十一點幾送客,十二點幾完成準備咗幾個月嘅婚禮,懷著愉快心情開車反屋企。
Summer同二公主Fiona向我地酙茶後收禮物。

如果想睇更多相片,請移玉步,到我的主頁相簿(二公主出嫁特揖),就可以將所有相送曬比你地啦!哈哈!

沒有留言:

張貼留言