2009年4月8日 星期三

呢次輪到我一開竿就中三斤青班啦!哈哈!

8-4-2009   (農曆三月十三)   東至東北風  生流
今日起身,大人買咗個栗米肉粒飯比我,食飽飽開电腦睇吓流水,14點起流,即刻立架生飛車落主場,到咗主場己經見黑仔同流哥係度釣緊,佢地己經中咗兩條鱸仔,我就嗱嗱聲開竿,第一枝開沉底,落好竿跟住再想開第二枝鱸竿,點知沉底果枝竿己經響鉸,我就飛埋去攞起枝竿成作戰狀態,一吓條魚就將竿頭拉成7字,心諗大野,我更加小心,立即向上一,用9秒9嘅速度收幾手,條友仔想向左面發力過石,我就將佢順勢起轉右,佢即刻冇晒方向感,我就睇準呢個時機,使出筏釣嘅絕技(無敵風火輪)一頂幾收,唔使半分鐘,己將佢扯上水面,跟住落撈箕上水,嘩!成三斤,落生扣養住,再開埋開咗一半果枝鱸竿,跟住師傅偉又到。過咗一段時間,中多條泥婆,水流十分急,就懷著愉快嘅心情,同佢地講拜!拜!
招積得我,天氣特別好。


真開心,青班三斤。


抱住班班影幅沙龍先。


起肉炒球,頭、腩、尾清蒸。


沒有留言:

張貼留言