2009年4月14日 星期二

師傅偉大發神威再中大紅鮋

14-4-2009   (農曆三月十九日)    生流
幾日冇釣魚,手痕痕又架生去主場搏殺。落到去剛好開始轉流,肥仔戴係度釣緊魚仔,我就開竿搏大野,擺好個陣,坐低冇奈半水枝竿有魚咬,而且食得好狼死,我等佢拉竿時就抽竿,唔比佢發圍,好順咁攪咗十吓八吓,見魚啦,好大條鱸起碼五六野,肥仔戴幫我做魚童,但條魚一見撈箕就發惡開尾標番落去,我就放比佢四五呎繩,點知佢係馬拉松選手,段段有,我局住再放多手,一收一放四五次,我開始冇氣手軟,好彩佢都上水反肚,魚童戴就一撈入箕上水,唔該哂佢,跟住落生扣養住,再落餌繼續搏殺。天黑七點幾八點上番橋面,師傅偉剛到,佢話要落橋底釣鱸,一落去冇幾奈就比佢中條五斤花鱸。跟住上好餌再落去,一陣又見佢行番上番,嘩!手中撈箕載住一條三斤多嘅紅鮋,真係師傅即係師傅!呢次我同佢做魚童啦!嗱嗱聲剪鈎影相,跟住入冰箱,唔比D捧場客見到,執埋架生,收好D魚就同佢一齊走人啦喂!
師傅偉同三斤幾嘅紅鮋。






















我都借條紅鮋黎威威。





拎左番屋企再同埋條六斤花鱸合照。


一身大汗都要影咗先。


又准備劏魚啦


沒有留言:

張貼留言