2009年4月29日 星期三

牛牛終於番尼探我喇

29-4-2009  (農曆四月初五)    東風   生流
今日冇約,又去釣魚喇!去到主場五點幾,正在落流,開好竿等運到,等咗十零分鐘見冇動靜,就去攞罐野飲吓!行咗兩三步,眼尾見枝竿頭跳咗幾吓,就即刻行番轉頭,起枝筏仔准備,果然有料到,一吓強而有力嘅感覺,我唔理三七廿一就往上抽,中呀!條友仔只有一次反抗嘅能力,咁就比我一路收佢上水面,落撈箕上水,係兩斤幾花鱸,落好生扣,先有時間嘆番罐野,再繼續等運到
又過咗半粒鐘,呢次輪到沉底枝筏仔有野拉喇,做好准備動作,竿頭噔噔兩野就往下拉,我笑哂咀,因為佢走嘅位置比較寬闊,冇樁冇柱,你仲唔史,收咗幾嘢,有D力喎!我就放一手繩比佢走吓,點知條友仔精過鬼,一見我放繩佢就往樁標埋去,我又點會比佢咁做吖,用力將佢個頭帶番出黎,一左一右,跟住收繩,嘩!机乎玩出血,唔係啦,都係上咗水先咋,幾吓手勢就將條斤半黑撈箕上水,跟住影相,落生扣。
又過咗半粒鐘,D流開始急,天又開始黑齊,今日己經有收獲啦,都係執野早D走,番屋企吔飯。拜拜!

成個月未中過嘅黑牛


你睇條牛屎D旗扯得幾行


天黑喇收埋魚走人


到屋企,叫大人同我地影相留念


准備劏魚喇老友記


沒有留言:

張貼留言