2009年4月24日 星期五

下午主場打龜晚上再戰南丫煤橋中大花鱸七斤洗龜氣

24-4-2009 (農曆三月廿九)生流  星期五
今日因為三點轉流,諗住下午落主場博吓,點知釣咗兩個鐘,流又急,一口都未咬過
特然高橋雪也來電,相約晚上八點,殺入南丫煤橋。都好喎!都好奈未去過,就嗱嗱霖收野去食個飯。
入到香港仔,泊好架老爺車(金X停車場夜泊都係40大元一晚),攞埋架生到隧道口會合上艇,經過四十分鐘船程到咗煤橋,我同兩個釣友埋大樁,雪也一條友埋五樁,上到樁即刻開好枝釣鱸竿先,鈎隻大眼仔落去打十五呎水深,等運到!

跟住開埋兩枝沉底筏仔釣水底怪物,第一條起條絲心諗呢次過喇,點知跟住嘅係坑濂六條、泥婆兩條、骨鱔一條,冇哂引




跟住幾個鐘都係冇動靜,得D石九仔玩吓,到凌晨兩點開始轉流,發覺枝鱸竿有動靜喎!就飛身埋去准備博殺,點知條鱸食得好精,竿頭嗒咗幾野,跟住停咗,小心收隻虾上黎睇下,虾就比佢咬死咗,唔開口喎!我就立即換過隻極之生猛嘅虾乸落去睇吓點,唔夠一分鐘隻虾開始跳,我就攞起枝竿准備,一吓好強嘅魚訊,我知中咗喇!往上一抽,條魚就發狂往外標,佢死梗喇!我就都冇就佢即刻用筏釣第一式(無敵快速摩打手,師傅偉教嘅)!抽佢上水面,條鱸想開尾,邊有咁易,你咕上次炸咗果枝乜乜王子流竿牙,呢次我用番以前枝好嘢,一頂就將條友仔個頭拉出水面,等佢飲幾啖水先,再用(左右迷暈大法),條鱸立即軟哂,釣友幫我撈魚上水,跟住影相落生扣,都算攞過尾彩。過咗一陣艇到接我地番香港仔,上岸食個叫做早餐,之後開開心心攞車番屋企,番到屋企劏魚、洗架生都天光囉!


呢次仲唔威呢骨。

你睇條七斤鱸魚幾肥美。


沒有留言:

張貼留言