2016年3月3日 星期四

北歐波羅的海七國十天蜜月之旅 (第五日)

3-3-2016  (第五日)
噚晚由瑞典嘅斯德哥爾摩乘坐郵輪,經十八個多鐘頭嘅航程,喺船上瞓咗一晚,今早以經抵達芬蘭嘅赫爾新基。
早上瞓到自然醒,精神爽利,梳洗好就上餐廳食個自助早餐。

食過早餐, 離上岸仲有D時間,咁我地就出船外逛吓。


 大人同佢D老友喺船嘅梯間合照。
 準備落船喇,我地實排頭位,費事喺後面同人壁。
 船上跳板一開,我第一個落船。
 落咗船,見番船邊嘅海,全部都係冰塊。


出咗碼頭,等黎接我地架旅遊巴。



 上咗黎接我地架旅遊巴,第一個景點係赫爾新基嘅「東正教教堂」。

 行人路上D雪多到要用摌車清理。


 到咗東正教堂,我地落車參觀。































 行入教堂裏面睇吓先,一般喇,都冇乜特別啫。




























參觀完東正教堂,上車往碼頭,乘破冰船往位於赫爾新基嘅離島「芬蘭堡」遊覽
 趁導遊去買船飛,我地乘机喺碼頭附近逛吓先。
 喺我地身後面果隻船,就係一陣載我地過芬蘭堡果隻「破冰船」喇~


 都唔知呢枝係咩紀念碑,乜都影一餐。



























個海真係全部鋪滿厚厚嘅冰塊喎!

 遊客區,售賣旅遊紀念品嘅攤檔梗唔少得喇!


 冇帶竿添,如果唔係就釣陣碼頭魚喇~
 大人話:「你唔係話掛竿咩」!



























 我:「噢」.........
 海裏面嘅冰塊就黎堆到上岸喇。
 買咗飛就排隊上船。
 隻船航行中,我地隱約聽到海中嘅冰塊碰落船身時,發出嘅碰撞聲。



 上咗岸,就一路行去砲台嘅位置。







 經過城堡嘅拱門,正式進入堡壘砲台嘅位置。




 嘩!呢兩碌砲都幾勁喎,想當年敵人想由水路攻入赫爾新基都幾難。




遊覽完芬蘭堡就坐船番對岸。
 嗯~呢隻米我地噚日乘搭由斯德哥爾摩黎赫爾新基果架維京號郵輪囉!


 上番對岸,開始肚餓,嗱嗱聲上車去餐廳食中午飯先。



 今次係西餐,食有芬蘭特式嘅馴鹿餐。

 坐定定等食。

 今日係我同大人值得紀念嘅日子,各位飲杯!


 薯蓉墊底,面頭嘅係鹿肉,口感唔錯,幾好咁喇。



 食飽飽上番車往赫爾新基教堂參觀。
 教堂前嘅廣場都幾大喎。




要走十幾廿級階梯先至上到教堂正門。
 入去教堂裏面睇吓先。
 裏面唔係好大,但整齊清新。






 出番教堂影吓外圍好過。




 參觀完教堂,上車往天文台公園逛逛。


 到咗天文台公園,滿地白雪,人人都開心到不得了。







 D小朋友就玩到癲哂。
 逛完天文台公園就上車往「石中教堂」參觀
 影吓赫爾新基嘅街景先。














 好快又黎到「石中教堂」喇。
 教堂外面一樣都有好多旅遊紀念品商店。

 呢間「石中教堂」建於石崖之內,採用最新穎嘅設計,係1969年建築師設計嘅代表作。


 天然嘅採光技術,可以慳番好多電費,仲好環保添。

 巨形木管風琴。



 參觀完「石中教堂」上車往參觀「西布里斯紀念碑」。

 好快就黎到「西布里斯紀念碑」,落車踏住雪路行入去


 導遊講果陣掛住影相,呢度我諗都係紀念D藝術家之類嘅野掛!
 一大扎金屬管。


 連呢個「西布里斯」嘅人頭像都係金屬做嘅。



























小朋友玩得好開心。


跟住就去埋附近嘅「奧林匹克運動場」參觀。
芬蘭赫爾新基曾經喺1952年主辦過奧林匹克運動會,當時嘅開幕場館就係呢度喇。
可惜今日場館大修,要到2017年先至再開放,咁我地唯有等出年再黎過喇!


 行咗咁多路,肚仔又開始餓喇,去食晚飯喇,今餐係食唐餐,飲杯!







 D餸菜都唔錯,碟碟都清哂。
 跟住就番酒店喇。
 今晚入住嘅酒店。
等攞房間時,香港客嘅自然反應,人人都狂上WiFi。
 有部錄像放影机喺大堂添喎!



 攞咗房間,即係拎哂D义電器出黎,同相机、手机充番D電,跟住煲碗靚麵,嘆杯靚奶茶先。
 冲好凉,睇陣唔知佢噏乜嘅電視就覺覺豬喇!




















第六日嘅行程,係正式入波羅的海三國嘅第一國家「愛沙尼亞」,各位敬請留意。

沒有留言:

張貼留言