2016年3月5日 星期六

北歐波羅的海七國十天蜜月之旅 (第七日)

5-3-2016  (第七日)
今日我地會由愛沙尼亞嘅「塔林」,往拉脫維亞嘅「里加」,呢個國家喺未獨立前,亦都係前蘇聯嘅加盟共和國之一,車程大約五小時
早上七時起床,因為要趕路,我地要喺八時出發,而餐廳喺八點先至有早餐供應,所以唔能夠喺餐廳坐定定食早餐,只好將D早餐用盒載好,上車慢慢嘆!

 未到八點以經將D行理放好上車,跟住就上車出發喇。













 經過差唔多五個鐘嘅車程,終於黎到拉脫維亞嘅「里加」喇!
落咗車就去呢個「里加」嘅中央市集度逛吓,裏分好多個市場,首先我地梗係由買海產嘅檔口睇吓先喇!
 三文魚係當地主要嘅食用魚,D人買番去都係用黎熟食,因為D魚唔能夠用黎做剌身囉。

 仲有各式各樣嘅海產供應。



 除咗鮮魚,仲有好多煙燻好嘅魚出售


 鮮魚籽同罐裝魚子,價錢都算便宜。
由中間通道可以通往第二座街市。
 呢座係賣蔬菜生果。




 另外都有D熟食劏口。
買番個芝蔴大餅食吓先。
 呢D大燒餅,我地喺新疆同土耳其都食過,熱辣辣,好好味。
 見D罐頭魚籽咁平,D老細又開始掃貨喇~
 你睇賣野果位老板娘,睇落果樣兇神惡煞,其實佢唔知幾友善,仲好賣力咁推銷佢嘅貨品添,大多數北歐人面上都係木無表情架。
 行番出外面就見到一座座相連嘅街市喇。
 行完市集上車去食午餐喇。









 間餐廳就喺我地一陣要遊覽嘅(世界文化遺產)里加舊城區裏面。
 今餐係食西餐。



 件豬扒好味道,一D都唔鞋,讚!


 食飽飽就出去遊覽吓呢個舊城區。

 區內地上鋪滿古石,窄巷于廻曲折。



























古老賣酒車,旁邊有座位,客人可以坐喺上面慢慢嘆番杯美酒。






 地上有塊銅板,上面刻咗D唔知咩喺度。

 歌劇院。






 呢度係市政廣場。
 有兩個軍人喺紀念碑前把守。

 落河邊行吓先。

 又見到好多滋補嘅水鴨。


 廣告牌,大人埋去攪攪震。



























呢座係聖彼得教堂。





























又有新人喺度舉行婚禮。
 三兄弟屋。































行到又攰又凍,入麥記坐吓,順便去埋廁所,我地同幾個團友喺裏面坐到夠鐘先上車番酒店。

 呢間係我地今晚入住嘅酒店喇!

 各人喺酒店大堂等攞房間。
 房間都唔錯。



























 房間窗外嘅風景,一望無際。

 放低D行理,時間尚早,洗過面就約埋D團友出去行街街。
行到夠鐘就番酒店食晚餐,今餐係自助餐。



























食飽大家就天南地北咁傾到成八點幾先各自番房休息,我就例牌要嘆埋杯靚奶茶先瞓。
聽日會由拉脱維亞「里拉」,往另外一個國家立陶宛嘅「維爾紐斯」,敬請留意。

沒有留言:

張貼留言