2018年4月26日 星期四

日本東京富士山五天自駕遊 (第一日)

之前講過我去日本旅行都好多次,唯獨是富士山未去睇過,咁啱大公主兩公婆放大假,就請我地去東京玩幾日,主要係去睇富士山,今次仲係自駕遊添喎!

26-4-2018  (第一日)
05:00起床執齊行理出發往机場。






















到咗机場滙合大公主同Ringo兩公婆。
 辦理好登机手續到閘口等上机。






















航班準時起飛。
 國泰D飛机餐有番咁上吓。
 睇咗齣戲就到咗日本東京成田机場。
 喺机場揾咗黎接我地去租車公司嘅職員,送我地去租車公司。























辦好租車手續就開始今次嘅自駕遊旅程喇。 
  
 第一程由大公主揸,首先往横濱掟好咗嘅洲際酒店。
 今日入住嘅係橫濱洲際酒店。

 喺酒店大堂等攞房間。



 位於九樓嘅無敵海景房。

 設備齊全,清潔整齊。
 無敵海景房。 
 放好行理洗過手面就落街逛吓。






















酒店嘅外貌。
 到酒店附近嘅碼頭海邊逛逛。




 泊喺橫濱嘅遊輪。
 呢位大哥玩前打喎。

 咁靚嘅景色梗係要影番幾幅相喇。
























海濱公園嘅大草地。


 酒店嘅外貌。
 位置指示板。






















行過去商店區。

 橫濱眼。
 行行吓見到「合味道杯麵博物館」。
 行行吓見到「合味道杯麵博物館」,我地入去參觀吓先。
 巨形合味道杯麵模型。
 會發光嘅巨形合味道杯麵模型。
 有各式各樣嘅合味道出品比遊客選購。


 巨形合味道杯麵模型。

 離開「合味道杯麵博物館」,行過去呢個商場度。

 又到晚飯時間,商場內有好多種類嘅食店比我地去選擇。

 大公主話呢間壽司店好有名,咁就入去嚓餐勁至得。
 壽司除咗喺迴轉橋上取食,仲可以落單柯打。

 果然名不虛傳,食到唔停得口。















 你睇我地D食量幾驚人!

 食飽飽再去逛街街。
 原來橫濱嘅夜景都十分之靚。

 地鐵站。
 入超市買D生果番酒店食。

 大人發現佢最鐘意食嘅紅豆餅。


 買好宵夜就番酒店。
 從另一角度睇橫濱嘅夜景都係十分之靚。 
 丸者,號也。
 我地上去一路可接駁各大商場嘅行人天橋度行番酒店。


 番到酒店上番房。
 各人冲好涼就過黎我間房度開餐,我就嘆埋杯奶茶,上陣網就瞓喇。

沒有留言:

張貼留言