2018年4月17日 星期二

台南至台北五天之旅 (第三日)

今日嘅行程有小野枊、台東黑森林公園、琵琶湖、伯朗大道、池上飯包文化故事館、大坡池、稻米原鄉館。
17-4-2018  (第三日)
七時起床,梳洗好就落餐廳食早餐。



 夠鐘上車往小野枊。
 往小野枊途中見到好多以前開發嘅鹽田,因為冇乜經濟效益,所以荒廢哂。

 話咁快就黎到小野柳。
 小野柳入口。





















先到遊客中心聽導遊講解小野柳古怪嘅地貌形成。




 行出海邊就見到好多被海浪長年侵食,作出天然嘅奇岩怪石,有D似豆腐,有D似蘑菇、飯糰、麻糬、格子裙等等。























咁奇特嘅大自然風景,梗係要同D老友影多幾幅相喇。


























我地都影番D先。






 比人偷影添。












 黎番張大合照。


























離開小野柳上車往「台東黑森林公園」。

 地點附近有空軍机場,所以不時有戰机飛越上空。

 呢隻狗D毛色好特別。
 黎到「台東黑森林公園」,點解要加個(黑)字落去呢,聽導遊講因為D樹木經常比D雷電擊中,外表呈黑炭狀,所以有「黑森林」嘅稱號。
 「黑森林公園」入口。





















經過綠水橋。

 聽導遊講因為D樹木經常比D雷電擊中,外表呈黑炭狀,所以有「黑森林」嘅稱號。

 沿著小路步行過去「琵琶湖」。





 顧名思義個湖似中國樂器琵琶,因而取名「琵琶湖」。
 湖面波平如鏡,好多樹嘅倒影喺水中。






 景區嘅廁所。
 杜鵑花開得燦爛奪目。



 週圍行吓,欣賞大自然嘅景色。





 到此一遊。





















一路行番出去雜合點。

 台灣D廁所都係叫做「化妝室」。
 團友買完野上車往「池上飯包文化故事館」食午飯。
 往「池上飯包文化故事館」食午飯。



 台東池上盛產頂級珍珠米。
 黎到「池上飯包文化故事館」,首先食個好有當地特色嘅池上飯包(便當)。
 「池上飯包文化故事館」外切有舊火車站,停泊咗D舊式火車喺度,可以比遊客上去坐低食飯。

 導遊一早以經同我地綻好咗D飯包,仲有幾款比我地選擇。
 紅燒雞肶飯。
 紅燒豬扒飯。
 火車上嘅卡位以滿座,咁我地就喺舊式火車站開餐。

 餸菜只係佩角,米飯先至係主角。
 黃生就要咗個炸雞肶飯。
 池上珍珠米煮出黎嘅飯又香又軟,值得一試。

 食飽行入去「池上飯包文化故事館」内參觀。
 有D充動想捧包米番香港,想吓啫,我當然唔會咁儍喇。
 到此一遊。
 舊式柴油火車。
 食飽飽,過去大坡池行吓;池上米用D咁靚嘅大坡池水黎灌溉,所以種出黎嘅米都正D嘅。


 池上米用D咁靚嘅大坡池水黎灌溉,所以種出黎嘅米都正D嘅。
 翠綠色嘅稻田。




 「伯朗大道」本身係台東池上嘅一條田園小路,早期因伯朗咖啡嘅廣告而爆紅,呢度係一個冇電線桿嘅純淨地方,只有大自然嘅翠綠,所以呢度又名為(翠綠的天堂)。





















我就租咗架電動四輪單車(可乘載四人),暢遊「伯朗大道」方便D。

 藝術相架。

 我就充當隨行攝影司同埋電動四輪車司機。

 呢度係一個冇電線桿嘅純淨地方,只有大自然嘅翠綠,所以呢度又名為(翠綠的天堂)。


 「伯朗大道」中央係打卡熱點。

 上番我地架電動四輪車繼續遊覽。

 全條「伯朗大道」兩旁都係禾田。


 呢棵(金城武樹)都係遊客打卡熱點,因為影星金城武喺度拍過一齣戲而爆紅。



 我架電動四輪車載住幾個人黎到「稻米原鄉館」參觀。
 入到館內除咗參觀仲可以品嘗用池上米制作嘅食品;呢個係「米布甸」。
 熱珍珠奶茶。
 池上米香(米通)。
 點都要試吓,味道的確唔錯喎。
 玩到夠鐘就交車喇。
 上番旅遊巴去食晚飯。

 今餐係食原住民料理,唔錯。










 成枱自己友,唔駛客氣,食得開心。

 食飽就番酒店,番房換泳衣去浸温泉喇喂~
 池水39度,仲有按摩功能。



 浸完精神爽利,番房冲杯靚奶茶嘆吓,上陣網就瞓覺喇。

沒有留言:

張貼留言