2018年4月29日 星期日

日本東京富士山五天自駕遊 (第四日)

瞓到黃朝百晏至食早餐,Ringo先番香港,順便去還車,我地食埋午餐就乘高鐵由川崎往品川,再轉車往成田。
29-4-2018 (第四日)
瞓到黃朝百晏至落街食早餐。 























噚晚太夜冇行到呢度,行吓銀座街揾早餐食。

 揾到呢間歷史悠久嘅傳統麵店食早餐。
 每位客人都佔有一格,認真特別,我都係第一次幫襯呢D麵店。
 客人分別自己落單。
 多麵小麵,價格唔同。

 碗麵就喺我枱前個小窗度送上,隨即落下竹簾。
 我叫咗碗牛肉湯麵。
 大人食豕肉湯麵。

 味道唔錯。
 麵店門口有D招牌即食麵比客人選購。
 一盒2000日元,內有五包,圍起每包都成30蚊港幣,算幾貴吓。
 食咗早餐再去行街街。

 週圍逛吓。
 Ringo先番香港,順便去還車,我地就繼續逛街。
 睇定一陣晏晝食D咩先。


 逛完銀座街,再逛銀柳街。
 去地下街行吓。
 揾咗之前選定嘅餐廳食午餐,D野唔貴,每碗鮮魚刺身丼都係約830日元,抵食。






















自助電腦選餐。
 睇見都流哂口水。
 我嘅。
 大人嘅。
 大公主嘅。
 食飽飽喺店前留影。






















去車站買票,由川崎往品川,再轉車往成田。

 喺車站準備入閘。
 入咗車站喺月台等車。


 上咗車喇,一個站唔駛坐。
 到咗品川站落車轉去成田。
 16:20上咗品川往成田嘅列車,第11卡,座號A1、A2、A3,對號入座,






















由品川往成田嘅列車途中。




 列車行咗個多小時就到咗成田站,我地喺度落車。
 出咗站就乘搭往酒店嘅旅遊巴。

 酒店房間唔錯。
 兩間房仲可以互通,放低D行理,洗過手面就出去食晚飯。
 乘坐酒店嘅穿梭巴士到市區。
 喺呢個大形AEON商場落車,呢個商場真係好大,比康山果間起碼大五倍。
 呢間要等三張枱。
  呢間唔駛等,咁梗係入呢間喇。
 叫咗三個定食,大滿足,好味,尤其是D飯。 



  嚓喇喂~
 食飽飽就喺商場逛陣。

 乘巴士番酒店,冲個凉,嘆番杯奶茶,上陣網就瞓覺喇。

沒有留言:

張貼留言