2018年4月19日 星期四

台南至台北五天之旅 (第五日) 回港篇

今日晚上回港,剩低嘅行程有忠烈祠、貔貅展示館、松山文創園區、山地持產中心。
19-4-2018  (第五日)  回港
今日冇切定起床時間,瞓醒梳洗好就落餐廳食早餐。


 11:00上車出發往「貔貅展示館」。
 出發往「貔貅展示館」。
 行車途中遠處望到圓山大飯店。


 好快就到咗「貔貅展示館」。
 叫起手寫呢兩個字真係有D難度。
 入到「貔貅展示館」內,店員講咗一大輪關於風水命理嘅野,咁賣力無非想我地有幫襯,點知我地聽完轉身就行番出去。
 參觀完「貔貅展示館」上車往「山地特產中心」買手信。
 途經荒廢咗嘅遊樂場。
 遠處忍若見到台北地標101大樓。
 「山地特產中心」裏面賣既都係D綠豆餅、鳳梨酥、豬肉紙、芋頭蔴薯等等嘅台式食物品。
 買咗手信就去食午餐。
 食午餐。









 食飽上車往「忠烈祠」參觀儀仗兵嘅換班儀式。
 「忠烈祠」參觀儀仗兵嘅換班儀式。








































參觀完「忠烈祠」儀仗兵嘅換班儀式後就上車往「松山文創園區」。

 「松山文創園區」我覺得其實只不過係一個大形購物中心。

 都好,「松山文創園區」內有冷氣,又有免費WiFi,買番兩樽鮮搾果汁坐低慢慢嘆。

 台灣出名嘅麵包店。
 喺「松山文創園區」逛到夠鐘就上車往机塲。





















往机塲途中。
 往机塲途中又見到圓山大飯店。



 到咗机場攪掂哂就入候机室揾D野食吓先。

 我要咗個擔仔麵套餐。
 大人就要個唔知咩嘅麵線。
 等上机。





















飛机遲咗半個鐘起飛。

 華航D飛机餐算唔錯,啱我口味;番到香港以經係午夜十二點幾,攞埋行理都成點喇,好彩老友表姊個好女婿揸架七人車黎接佢,我地有順風車搭,好快就番到屋企喇。

沒有留言:

張貼留言