2018年12月6日 星期四

伊朗十天之旅 (第七日)

今日會由「亞茲德」往「設拉子」;行程有:帕薩爾高德嘅居魯士二世陵墓、加謙汗城、雅基爾市集、地壇專門店。
6-12-2018  (第七日)
06:30起床,梳洗好就去餐廳食早餐。


 自制三文治,清清地,更開胃。


 食飽飽番房執好行理準備出發,見仲有D時間就出房間外嘅大露台睇風景。
 我地唔止間房勁大,噚日都講過足成千呎,點知連露台都係十分之大。
 落大堂集合等上旅遊巴。
 上車出發由「亞茲德」往「設拉子」。
 「亞茲德」往「設拉子」沿途風景。




























 由「亞茲德」往「設拉子」途中停服務區小休。


 經四個鐘嘅車程由「亞茲德」到咗「設拉子」,首先去食個午餐。




 有D團友坐車坐到儍哂,我同大人身經百戰,三幾個鐘車程,濕濕碎喇!
 今餐係自助餐。
 食物品種唔多,最食得吓嘅係燒雞翼。
  啤酒汽水唔少得。
食咗午餐就去參觀帕薩爾高德嘅「居魯士二世陵墓」,景點喺附近,唔駛坐車,行過去就得,食飽散下步都好嘅。
 呢幾條細路,揸住架電單車埋話要同我合照,仲話載我去景點喎,佢架爛鬼電單車載緊三個人,我坐埋上去肯定PK,米攪!
入咗景區立刻莊嚴肅穆,充滿宗教氣氛;「帕薩爾高德」由居魯士大帝創建,係波斯阿契美尼德帝國第一個首都;擁有2500年歷史嘅「帕薩爾高德遺跡」,範圍有1.6平方公里。
 背景就係「居魯士二世陵墓」。
 「帕薩爾高德遺跡」嘅範圍有1.6平方公里,坐落喺附近山丘上嘅堡疊同兩座皇宮與花園遺址,包括埋呢座「居魯士二世陵墓」。








 遊覽完「帕薩爾高德遺跡」,上車往「加謙汗城」。


  「加謙汗城」,都係以前打完扙D軍隊凱旋番黎進城嘅城嘅地方



























「加謙汗城」比黃昏嘅陽光照射得更加有氣勢。




 參觀完「加謙汗城」,跟住就行過去「雅基爾市集」,係設拉子最大嘅市集。


 伊朗個個市集都係差唔多,冇乜驚喜,當入去趁吓熱鬧囉!








 地壇專門店。
晚上「雅基爾市集」依然興旺。
似乎越夜越多人喎。




又比當地人請合照。
今夜燈光燦爛,點可以唔影多幾幅吖!


呢條巷仔D燈光會變唔同嘅顏色。




喺市集買咗多少手信,夠鍾就到集合點,等齊人就番酒店。
呢間酒店我地會喺度住兩晚。
番到酒店,攞咗房間放好行理,洗過手面,休息一陣就上24樓餐廳食晚餐。
揾咗位坐低啤啤佢先。
野食方面都算係咁喇。










今日都行得幾攰吓,冲個凉,嘆番杯靚奶茶,上番陣WhatsApp就瞓覺喇。

沒有留言:

張貼留言