2018年12月1日 星期六

伊朗十天之旅 (第二日)

今日會參觀薩德阿巴德皇宮(白宮、綠宮)、参觀伊瑪目皇陵、參觀伊朗地壇博物館、遊覽德黑蘭嘅地標,人字形自由紀念埤、參觀德黑蘭電視塔。
1-12-2018  (第二日)
06:30起床,07:30食過早餐,番房間等夠鐘出發,從房間嘅露台俯瞰德黑蘭城市,遠處仲可以望到雪山。


 夠鐘上車出發去參觀「薩德阿巴德皇宮」。
 「薩德阿巴德皇宮」,内分有綠、白兩宮,裝飾與擺設均為歐洲風格,原為巴列維皇朝國王嘅辦公室同夏宮,伊朗革命後轉為博物館。
 當日「薩德阿巴德皇宮」嘅白宮正在維修,我地只可以參觀「薩德阿巴德皇宮」嘅綠宮。
 「薩德阿巴德皇宮」嘅森林花園都相當廣闊。

 綠宮真係綠色喎;宮內冇乜特別,到宮外逛逛。





 要睇黄葉呢度大把,D楓葉都變哂黃色,有部份都落葉喇!




 有幾位小朋友要同我合照。


 原來學校秋季旅行。
 越黎越多小朋友要同我合照,大家都真係好開心。

 呢座係「巴列維皇朝」國王嘅辦公室。



 托吓「巴列維皇朝」國王嘅大腳先。
 大人行到攰休息吓。

 夠鍾行番出去集合點。






















上車去參觀「伊瑪目皇陵」。
 旅遊巴停車位置離「伊瑪目皇陵」較遠,我地落車步行過去,沿途經過市集。


 好快就行到「伊瑪目皇陵」。

 女仕入到「伊瑪目皇陵」要全身用斗篷由頭披到落腳,門口有斗篷供應。
 「伊瑪目皇陵」。
 「伊瑪目皇陵」內金碧輝煌,好有氣派。

























陵墓室正在打掃,不便入去,唯有參觀吓其他地方喇。


 D女仕就打扮到古古怪怪咁,哈哈!好彩天氣凍,如果喺夏天四十幾度就真係熱屎喇。

 參觀完「伊瑪目皇陵」又到食午餐嘅時間,去餐廳要經過市集。




 喺呢間餐廳食午餐。

 呢個呀戊喺度整緊餅。

 揾個靚位坐定定等開餐,今餐係食地道烤魚。
 伊朗係禁酒嘅,不過冇酒精成份嘅啤酒都有得供應。
 先黎羅宋湯。

 烤餅。
 主菜烤魚佩藏紅花飯。

 味道唔錯。
 食飽飽就行番出市集。

 上車去參觀 「伊朗地壇博物館」。

 去參觀 「伊朗地壇博物館」,沿途遠處望到德黑蘭電視塔。

 街上屋前門口有對銅鞋鑲喺地上,見咁得意就影低佢。
 到咗「伊朗地壇博物館」。
「伊朗地壇博物館」内擺放咗好多古懂地壇,有D係絲質,有D係用金銀線織成,有D超過幾百年;我就唔識欣賞喇,求其睇吓囉!



























參觀完「伊朗地壇博物館」就去遊覽德黑蘭嘅地標,人字形嘅「自由紀念埤」。

德黑蘭嘅地標,人字形嘅「自由紀念埤」。





 遊覽完德黑蘭嘅地標,人字形嘅「自由紀念埤」,上車去參觀今日最後一個景點,「德黑蘭電視塔」。


 「德黑蘭電視塔」塔高435米,係伊朗最高嘅建築物,亦都係世界上第六高嘅塔。





















趁未登上德黑蘭電視塔,我地喺外面逛吓先。



 導遊買咗入場飛,由呢度有升降機送我地上瞭望塔。
 噴水藝術裝飾。
 德黑蘭電視塔模型。





















上到瞭望塔,走出外圍,可以380度鳥瞰整個德黑蘭市。


 開始又黎攪攪震喇。
 到此一遊。
 開始天黑喇。

 似唔似喺邊境D地方呀。
瞭望塔離塔尖仲有一大截。

 入夜嘅德黑蘭市更加迷人。

 入黑外面風大,走番入塔內玩先。
  德黑蘭電視塔模型。
 世界各地有名嘅九座電視塔模型。


 玩吓哈哈鏡先,大人笑到碌地。
























搭升降機落番地面。






















望番上去我地到過嘅地方。
 離開德黑蘭電視塔,又到食晚餐嘅時間。
 去番噚日午餐果間唐餐館。
 我又坐番果個五星位。
 飲杯飲杯!

 餸菜一到就開飯喇!
 今次係陽春麵。
 飯后仲有甜品生果添喎~
 食飽飽番酒店,沖過涼,嘆埋杯奶茶,上唔到Facebook,WhatsApp一陣就休息喇!

沒有留言:

張貼留言