2012年12月19日 星期三

個海好彩仲有鱸魚

19-12-2012  (農曆十一月初七)

今日吹大東北風,仲落住毛毛細雨添,師傅偉晏晝打電話黎,問我夠唔夠膽去釣魚,去米去使驚你牙!佢話去街市執定D蝦先,等我去攞,佢就晏D到。
六點幾去攞埋D蝦就直跴主場,一到就喺上幾晚嘅鱸魚得食位果度擺陣,落餌大約廿分鐘,竿頭跳咗幾吓,呢D係鱸魚食餌嘅動作,我即刻拎起枝竿準備,等咗七八秒,開始拉竿,不過唔大力,我就收緊D繩,一收就黎料喇,一野重重咁拉落去,我快速抽竿,連攪六七吓,發覺條魚喺樁柱外喎,一D危險都冇嘅情況底下,三斤鱸魚順利上水,落好生扣,勾過隻蝦繼續。
今晚D流水好慢,如果唔係大風,我實出橋外搏殺;呢個時侯師傅偉黎到,佢開頭打泡釣,後尾都係擺番枝竿喺腳邊釣,佢黎咗個幾鐘枝竿都未郁過,而我果枝就有一吓明顯嘅魚訊,不過就放咗口,呢D梗係鱸B喺度攪攪震喇!到咗十點就一齊執野,準備走人,我先收釣沉底果枝竿,隻蝦原封不動,水底唔通冇生物?跟住想收埋枝釣鱸竿,啱啱行到埋去,枝竿特然彎哂落去,我即刻拎起枝竿,嗯!!輕哂冇動靜嘅!既然冇動靜就收線喇,收收吓覺得有魚拉住喎,跟住條魚就想一野鐘番落去,我就提竿一頂,成條魚比我抽到飛出水面,原來條魚一路升水,到水面就想發難;見得斤頭,成條扯佢上黎,食到入哂扣,剪線直入冰箱,跟住執埋D架生同魚穫去宵夜喇!


又嘈醒大人,佢話次次都喺廚房影,換吓個背景得唔得呀!咁我米出廳影囉。


花鱸魚三斤同斤頭。

沒有留言:

張貼留言