2012年12月4日 星期二

釣成晚都係等果十幾廿分鐘

4-12-2012  (農曆十月廿一)
經過兩晚做咗濕身龜,諗住今晚唔去釣魚,點知師傅偉來電放毒,話咁凍實有鱸釣,仲去簡定蝦等我去攞,咁比佢一挑,條釣魚根即刻彈起,執起架生就出發。去魚檔攞咗D蝦就直跴主場,天氣一路都唔係咁好,又大風,仲落住毛毛雨添,落到去見冇流,就喺橋外面搏殺,釣咗個幾鐘,三枝竿,一咀都未食過,D雨就越落越大,唔係喇!都係縮番入埋便橋底釣吓就算。
又過咗成個鐘,師傅偉黎到,佢就開咗枝竿,跟住跳番上車,隔住玻璃窗實枝竿,等有魚食餌先至出去,佢話呢種釣法係叫做睡夢羅漢喎!真係比佢笑屎。
由冇流釣到行流,再由行流釣到慢流,幾知竿郁都未郁過;呢個時候卒之停雨喇,師傅偉冇哂走先,我見又開始慢流又冇雨落,梗係磨多陣喇!嗱嗱聲搬番D野出去,擺番好個陣,過咗冇奈,釣沉底枝筏仔特然響鉸,條魚起碼走咗十呎八呎,我一手執起枝竿,都費事抽喇,即刻搏命係咁收繩,連攪咗十幾吓就開始有反應,條魚一野就想衝返轉頭,佢太天真喇,我扲實個鉸枝竿向上一頂,兩三秒條魚就冇力,趁機連頂帶攪,中途有輕微頑抗都一一比我化解,上到水面梗係細鱗喇走得咁快,跟住撈箕上水,落好生扣,準備放落水,點知釣鱸枝竿又響鉸,呢個時候乜都唔理,飛身埋去執起枝竿,條鱸以經發力開尾,局住比佢走幾呎,佢一慢就輪到我發圍喇,一手頂起佢,再不停咁收,唔同佢玩,速戰速決,一到水面就撈箕上水,跟住連埋條細鱗一齊入冰箱,因為時間都唔早喇,見好就收,有魚留番聽日釣,執埋D架生,鬆人去宵夜喇!

等成晚都冇一咀,到尾釣呢兩條魚都係廿零分鐘內。


有時釣魚真係要磨爛蓆架!





沒有留言:

張貼留言