2012年12月25日 星期二

易如反掌

25-12-2012  (農曆十一月十三)
今日聖誕假期都冇街去,喺屋企昂居居,都係去街市執D蝦去釣魚好過喇。
落到主場已經見釣友Uncle喺度,好似驚屎執輸咁,開枝長竿係咁四圍拖,個個位都比佢拖埋,有魚就釣咗你先;我就唔理佢,自己慢慢開好竿,坐定定唔同佢爭,佢唔好拖埋黎就得喇!
釣咗個零鐘,我枝竿頭點咗兩吓,黎料喇!!執起枝竿準備搏鬥,當條魚一搶餌就順勢一抽,中咗~快攪幾吓,條魚跟本都冇机會開尾,一路比我攪上黎,見有兩斤幾,揾陣D落撈箕上水,詁唔到過程十分之順
,釣呢條花鱸簡直係「易如反掌」,都唔使半分鐘就上水,落好生扣,勾番隻蝦就繼續。
呢個時候,噚晚講咗唔黎嘅師傅偉又出現,佢話啱啱上深圳番黎,知道我地釣緊魚,黎痴隻蝦玩吓;梗係冇所謂喇,大把蝦,D蝦邊度釣得哂吖,一晚至多米釣五六隻~當佢落餌唔夠廿分鐘就見佢中魚喇,我同佢撈魚,條花鱸都有斤幾,一上水就即場比捧場客打劫。
過咗一陣師傅偉話頂咗
喇,收野開車走人,我見自已都釣到魚,跟住都執埋D架生同魚穫鬆人喇,留番D魚比Uncle一個人釣哂佢囉~

呢條花鱸都唔錯,有兩斤幾。

今晚唔使龜都算偷笑喇!


咁早中魚都係一條到尾。


釣完魚有D餓,見今日D虾咁大隻,魚唔食就人食,用黎整碗麵宵夜!

再加兩隻旦、半罐午餐肉,食完飽飽暖笠笠。


同場加影 ....24-12-12 (農曆十一月十二)
丁屎咁細條,兩斤都唔夠 !

咁細條,都係用黎清蒸喇 。



沒有留言:

張貼留言