2012年12月10日 星期一

失而復得

10-12-2012  (農曆十月廿七)
落咗幾日雨,今日叫做好天D,去街市執廿零隻蝦,攞埋釣魚架生就直跴主場;落到去已經落緊流,咁我又喺釣大細鱗個位度開竿,一枝釣鱸,一枝沉底,枝磯竿仔就梗係勾蝦肉掟出去搏符碌喇!
釣咗個幾兩個鐘,一D動靜都冇,只有幾條魚仔釣吓,掟出去果口餌見冇魚咬,我就慢慢拖繩,引魚埋黎,一路拖一路拖,特然有魚搶咗一吓,我梗係抽竿喇,一抽之下,魚就唔中喎,而係勾咗垃圾,好在拉得郁,我唔想又挷勾,所以好小心咁續D續D咁拉上黎,一路拉到上水面喇,開頭見係一枝樹枝咁,再拉高D,今次睇得清楚喇~吓!!係魚竿,仲係我十幾日前比魚扯咗落海果枝竿,我一手揸實佢,驚佢跌番落海,開著頭燈,子細睇清楚D,個攪都仲喺度,只係包哂坭,我即刻攞枝竿同攪去水喉用清水沖洗一番,跟住放番上車,等番屋企先至慢慢攪!


呢!!就係呢套架生喇!

比魚攞咗去玩十幾日,攪到污糟哂,番黎有排攪。


失而復得嘅感覺真係開心,仲開心過釣條大野,即刻精神為之一震,跟住仲中條花鱸斤幾,再中多條兩斤細鱗添,今晚咁好運氣,執埋D野就鬆人去宵夜喇。

今日執番枝竿同鉸,仲釣到兩條魚添,真係行運行到落腳趾尾!


即刻呢D魚穫都係做咗佩角咋!

沒有留言:

張貼留言