2012年12月17日 星期一

花鱸起雙飛

17-12-2012  (農曆十一月初五)
今日本來要同大人去工展會買番D野,後尾佢有個太極友話同佢去,咁就叫我唔洗倍佢,自己去釣魚喇。
喺街市執二三十隻蝦就直跴主場,今晚須然唔凍,不過都幾大風吓,釣友Uncle早一步到,佢喺第一躉度釣,咁我就去第二躉度開竿;但係佢點會坐定定吖,釣咗一陣冇動靜佢就開始鬧咧!「D魚死Q哂去邊呀」~跟住就開始攞枝竿四圍拖喇;又比佢拖到條鱸B喎,我睇半斤都唔夠,咁細條好心就放番佢喇,但係佢照落生扣。
又過咗陣,見枝竿比魚拉咗兩吓,我飛身埋去執起枝竿,呢個時候條魚已經搶餌,我順勢一抽,往後行咗幾步,將條魚帶離樁柱位,跟住連攪七八吓,再頂佢一陣,見佢冇乜力就一路收到上水面,見條鱸都有兩斤,頭威頭勢,都係唔好大意,用撈箕上水,將條魚落埋生扣,挷勾落餌繼續。
又過咗一陣,枝竿又有魚食餌,仲重拉咗一吓添,執起枝竿,又冇哂動靜,收番隻蝦上黎,隻蝦比條魚咬到扁咗,我即刻再勾隻極之生猛嘅蝦乸落去,一落就接餌,「督督」!食咗兩吓,唔郁喎,好我就同你鬥耐性,正所謂【敵不動我不動,敵一動我先動】,大家薑持咗四五秒,條魚開始唔耐煩有所行動喇,當佢一拉竿我就狠狠咁一抽,跟住快速連攪五六吓,向後行兩步,將條魚拖離險境,頂佢一陣,見佢開始冇力就好順咁一路收條魚上黎,一上到水面,條鱸例牌會飛出水面洗鰓,邊度有用
,趁佢一飛出黎,我就拉緊條繩,仲要一左一右咁撻佢兩野,見條鱸仲未就範,再拉行少少,等佢飲幾啖水先,呢次立即反肚投降,我就將佢撈箕上水,大戰又結速,落好生扣,再落餌繼續。
呢個時候Uncle見我個位連起兩條魚,D茅王衰格又出黎喇,佢將隻蝦拖黎我釣緊個位果度~有冇攪錯,唔咁係嘩!我即刻話:「喂~又過黎偷魚」!佢就騎騎笑,釣咗一陣就拖開咗喇。
望吓個錶已經十點幾,都係唔同佢癲,執埋D架生同魚穫,走人去宵夜喇喂。

番到屋企,嘈醒大人,順便同我影相。

花鱸一雙,兩斤同兩斤幾。


同場加影

15-12-12(農曆十一月初三)
釣得幾條魚仔。

11-12-12(農曆十月廿八)

係得呢D咋。

沒有留言:

張貼留言