2012年12月18日 星期二

又為食又要釣魚

18-12-2012  (農曆十一月初六)
話說早兩日,姨甥女送咗DX記嘅貴價腊鴨肶同鮮膶腸比我,今晚諗住煮飯食,不過噚晚有兩條鱸釣吓,而今日嘅天氣都唔錯,一於乘勝追擊,去釣咗魚先。
擸埋架生落街市執廿零隻蝦,喺街市門口撞見個舊同事民少,傾左幾句就拜拜直跴主場。
落到去見流水未起,咁就喺橋外搏陣先!可能附近有挖泥工程,又嘈喧巴閉,所以呢排喺橋外位未中過魚,我一見起流就即刻搬野入躉位,擺好個陣就等運到;過咗差唔多個幾鐘,沉底同半水兩枝竿郁都未郁過,想話拉番釣鱸果隻蝦上黎,睇洗唔洗換過隻生D嘅落去,點知一攞起枝竿就有魚食餌,督督!!扯咗兩吓,黎料喇~呢個時候,連呼吸都唔敢大力,驚嚇走條魚吖嘛,我集中精神,靜觀其變!條魚又扯咗兩吓,第三吓大力搶餌喇,我一抽竿就快攪咗六七吓,感覺呢條魚都唔細,立刻駛出【凌波微步】,向後行兩三步,枝竿頂到行,將條魚由樁柱間拖出黎,條魚出咗黎喇,佢一見光就發力開尾,你知鱸魚嘅爆發力有幾大架喇,呢個動作隨時炸你竿呀!所以我就鬆一鬆手指,比番幾呎佢走吓,如是者上落兩三次,過程都總算順暢,最後上到水面就乖乖咁入我個撈箕度上水喇,條魚睇落起碼三斤喎!扣好魚就換過花咗嘅魚線,挷好勾就落餌繼續。
又過咗一陣,腦海特然程現D香噴噴嘅腊味喎!個肚即刻〝
咕〞聲,唔係喇,橫掂釣到魚,不如早D走,番屋企煮個腊味飯食吓囉!咁就嗱嗱聲執埋D架生同魚穫,番屋企吔飯喇~

咁早番到屋企,大人仲未瞓,同我影張相先。

依家D鱸魚係好野黎
(我話)!

過磅係三斤十。


劏埋魚,攪掂哂D釣具就開始煮飯喇,洗落米煲落飯,攞定D腊鴨肶同鮮膶腸出黎,跟住煲杯奶茶,飯差唔多收水就落埋D腊味,跟住就去洗白白,洗完白白啱啱好,攞D喺飯面熟咗嘅腊味出黎,一打開個飯煲蓋,嘩!!D香味直灌神經中樞,嗱嗱聲切好D腊味,筆碗香噴噴嘅腊味飯,仲未食得住,影埋相同大家分享先!


臘鴨肶一隻(左肶)、鮮鴨膶腸一條。

我問大人係米好香呢,食唔食呀!佢就話彩我都傻~咁我就自己開飯食喇!



沒有留言:

張貼留言