2012年12月22日 星期六

一條到尾

22-12-2012  (農曆十一月初十)
晏晝師傅偉來電,佢話啱啱去簡咗D蝦,隻隻都好生猛,叫我經過攞埋,佢就遲D先到,咁我就執埋架生,先去攞蝦就直跴主場。
落到去見冇乜流水,慢慢開好竿,釣咗幾個位都冇料到,七點幾師傅偉先黎到,佢就喺番橋面開竿,因為都幾大風,所以坐番喺車入面睇住兩枝竿,一有乜動靜先出去;我見咁奈自己兩枝竿都冇動靜,就由橋躉行番出去同佢吹吓水,傾左唔夠幾句,離遠見我枝竿頭點咗兩吓,「所以話D魚睇唔見你就假喇,成晚坐定定喺度,枝竿郁都未郁過,一行開陣條魚就黎食餌喇」;我就用九秒九嘅速度,標番落躉頭度,一攞起枝竿,條魚啱啱搶餌,跟手一抽,快攪幾吓,條魚向外飛出,更加無驚無險,一頂一收,唔使廿秒就收到水面,睇落都有三斤,撈箕上水,解勾再將條魚扣好,落餌繼續。
喺七點幾中咗條鱸之後,幾枝竿一路都冇魚訊,兩條友喺又凍又大風嘅環境,都釣到成十一點,仲成四個幾鐘未有魚咬過果隻喎,人地見到真係以為我地係儍
!都係一條到尾,好過冇,跟住就執野走人去宵夜喇。

真好彩,點都有一條比我釣到!

都係花鱸夠老友!

花鱸三斤幾,又要開幾舊放入冰柜喇。

沒有留言:

張貼留言