2012年11月28日 星期三

扯我枝竿落海嘅下場

28-11-2012  (農曆十月十五
噚晚比魚扯咗枝竿落海,今日走去置番D新架生,買番同一牌子。
枝竿就比之前果枝長咗3cm,個攪就細500號。


呢枝係〝赤狐姬〞360,落海果枝係330,米睇佢竿仔細細,頂起魚黎好輕鬆

佩埋個史文勞 SHIMANO 2000

加埋三號全炭線,今晚仲唔做佢世界!!


上行架生,攞埋盒千年蝦仁,唔買生蝦,直跴主場;落到去己經開始轉流,喺D得食位釣咗一陣冇料到,搬番D架生過去噚晚飛竿嘅位置釣吓劃仔,因附近有挖泥工程,嘈喧巴幣,連劃仔都好疏口,一路釣到成十一點,架挖泥船拖離現場,個海先至靜番哂,喺呢個時候,我新買果枝磯竿仔一吓就彎哂落去,黎料喇!呢次我坐定定到實,所以就好快速咁抽竿,跟住連攪七八吓,條魚扯到行,人魚角力即時爆發!!磅頂又發出刺耳嘅叮叮聲,頂咗四五秒,見條魚收力,我即刻又追返七八吓,條魚又發力向右飛,果度係喺海中心,冇樁冇柱,唔怕同佢玩一陣,又頂咗四五秒,將條魚控制返左邊,開始過黎喇,今次可以攪成十吓八吓,埋到黎離腳邊仲有8米左右,呢個時候最危險,一不留神就會比佢標入樁底,到時就惡攪喇,所以我要出〝左右野馬分鬆〞一左一右咁又收又頂,到條魚冇哂方向感,收到見魚喇,嘩!!好大餅嘅細鱗,就係呢條魚扯咗我枝竿落海喇;條魚反抗咗一陣,卒知升水反肚,我就好快咁落撈箕,條魚入咗撈箕就定好多喇;大戰結速,人類勝!將條魚落好生扣,再落餌繼續,一路釣到十二點,再冇魚訊,跟住執埋D架生,走人去宵夜喇喂!

拖我枝竿落海嘅下場就係咁喇。

呢條細鱗足三斤幾。

今晚瞓得著喇。

今季釣嘅細鱗,呢條算最大喇。

沒有留言:

張貼留言