2012年11月13日 星期二

通海都係魚

13-11-2012  (農曆九月三十)
成個禮拜冇去釣魚,一執起D釣魚架生就精神,喺街市買十零廿隻蝦,飛車落主場,嗱嗱聲開好竿,但係D流水行到嘭嘭聲,都係釣吓劃仔算喇,一分心枝釣鱸竿就響鉸,仲要係咁響,我飛到埋去執起枝竿,即刻想收繩,點知條魚仲係有力,比佢一標就輕哂!X+Y#**屎屎氣挷過勾落餌繼續,跟住一路都冇動靜,百無了賴,我就只有係咁釣劃仔;條氣唔順,一於磨到佢轉流,轉流時間就喺凌晨一點,冇法喇,鬼叫自已爛咩!
我收咗枝釣劃仔果枝竿,專心去釣沉底同半水果兩枝竿,流水慢咗,開始想轉流喇,我更加留心兩枝竿嘅動態,即見沉底枝筏仔竿頭微微咁郁吓郁吓,唔通又係D坑廉攪攪震~都唔係喇,攞起枝竿準備吓揾陣D,我攞起枝竿慢慢再上提,條魚就餌更加明顯,當佢發力搶餌果吓我就抽竿,中呀!!快攪十吓八吓,條魚就想向下衝開尾,我梗係屎頂喇,一寸都唔放,頂咗幾秒,又好似輕番D囉喎!咁我就唔同佢玩喇,好快咁一路收上水面,用撈箕上水,係兩斤細鱗。
啱啱落好生扣,條魚都未放番落水,釣鱸枝竿就響鉸喇!說時遲,那時快,一執起枝竿就順勢一頂,跟住連攪好多吓,中途有些少頑抗,不過都係輕微,好快又上到水面,最後梗係撈箕上水喇,落好生扣,同埋之前條細鱗一齊放落水養住先,之後再釣多陣就執野走人,去宵夜喇喂!


又係三斤花鱸 。

先中兩斤細鱗再中三斤花鱸 。


收穫都算唔錯喎!


沒有留言:

張貼留言