2012年11月3日 星期六

話口未完

3-11-2012  (農曆九月二十)
今日約咗師傅偉落主場釣鱸,我就去買定D生蝦,睇今晚有冇鱸玩吓至得。
七點幾落到主場,開好竿就坐定定等運到,一路幾枝竿都冇動靜,八點幾師傅偉都黎到,兩條傻佬一路都冇魚中,十點幾,見我釣鱸枝竿彎吓彎吓,心諗黎料喇!!執起枝竿又唔覺係魚食餌喎,嘿~梗係墨魚或者尤魚之類喇,咁我就慢慢收線,隻野一路比我帶到水面,原來係大墨魚,我一早揸定個撈箕,一野好快咁將隻墨魚撈住,等佢噴哂D墨出黎先,然後至上水,跟手入落膠袋,直入冰箱,落餌繼續。


你隻大墨魚都惡得奈喇,仲唔屎,成日食霸王餐吖嗱。


又過咗陣,今次到沉底枝竿郁喇,我一執起枝竿以經感到有魚拉住,當佢發力搶餌,我就抽竿,中咗!!跟住連攪十幾吓,條魚有小小力咁喇,一頂一收,幾個回合就以經見魚喇,斤頭細鱗,唔好大意,都係撈箕上水揾陣D,上黎將條魚落好生扣,落餌繼續。
望過去見師傅偉喺度釣劃仔喎,都有幾條玩吓,我就都係釣番半水同沉底,釣到起埋流,一路都冇魚訊,望吓個錶都十一點幾喇,叫埋師傅偉執埋D野,齊齊去宵夜喇喂!


細鱗斤零重都唔錯喎 ,聽日攞去比二公主食。


順便比埋噚晚釣到D劃仔你地睇吓吖,好細條咋。



沒有留言:

張貼留言