2012年11月23日 星期五

由冇變番有

23-11-2012  (農曆十月初十)
前日釣完魚番屋企,照例影吓收穫,點知部影魚相机神咗,影出黎嘅較果唔掂,開頭唔知,等我攪掂哂D野,想話上載D照片上相簿度,點知插張咭落電腦開出黎睇,噢~咁花嘅!!魚又劏埋,冇得保飛添。

你地睇,部相机夠期喇,影到好似畫出黎咁!

仲衰過以前D手机影嘅!


講番今日嘅戰況先,今日我又係早過師傅偉到主場,開好竿就等運到;過咗大約一個鐘度,沉底果枝筏仔響攪喎,我啱啱坐正喺枝竿側邊,所以好快就一手執起枝竿,條魚以經發力,我跟手一抽,快攪幾吓,條魚搏命想開尾,咁唯有頂佢一陣喇,再黎收線,開頭都收得好順吓,點知仲有十呎八呎就感到條魚線Hi住樁柱,跟住仲收唔郁添,我即刻放鬆個攪比佢走番出黎先,一鬆之下,條魚真係走番出黎,機不可失,心諗~你仲唔屎!!一提竿跟手攪咗幾吓,特然〝啪〞一聲條魚線輕哂,收番上黎係斷咗帶腳,真係谷鬼氣,仲爭幾呎就上到黎喇咁都比D木樁Hi斷!落筆頭就打三更,冇計,釣魚就係咁喇,屎屎氣挷過勾繼續
師傅偉又黎到,佢話D流咁急,釣陣劃仔先喇,都好喎!橫掂都毫冇魚訊,轉吓釣魚仔冇咁悶;開頭釣腳邊,比D魚仔化餌,跟住掟遠D,粒餌一沉到落底唔夠幾秒,一吓好大嘅拉力,自然嘅反應梗係抽竿喇,中咗呀!!攪咗幾吓,條魚又黎一吓標水,磅頂即時叮叮作響,頂咗幾秒就繼續收線,今次因為係掟出去釣,所以唔怕條魚埋樁,飛來飛去,頂吓放吓,玩咗一兩分鐘,上到水面喇,原來係兩斤嘅細鱗,唔怪之得咁好飛喇,想話攞撈箕,幣傢伙~諗住釣魚仔,枝撈箕冇攞過黎添,仲放喺正話果邊!好彩師傅偉喺度,同我過去攞,仲幫我撈埋魚添,真係唔該哂佢。
一路釣到11點幾,連蝦肉都冇魚食,梗係執野鬆人,去宵夜好過喇喂。
今次用大人部相机影,色彩真係靚過我果部好多喎。
第一條斷咗,諗住實聽龜喇,點知轉釣魚仔,失驚無神反而中番條。


兩樣魚都九唔答八 。

釣夠食就算 。


沒有留言:

張貼留言