2012年11月14日 星期三

扯到氣都喘

14-11-2012  (農曆十月初一)
噚晚要磨到凌晨先有魚中,今晚就唔能夠釣到咁夜喇,因為聽日有D重要嘅事情做,有冇都要早走!
落到主場七點都未夠,今晚得我同師傅偉兩個喺度釣,開好竿,D流開始慢,沉底枝筏竿首先響鉸,一抽就中,兩三個回合就收到佢上黎,先黎兩斤細鱗;打咗底就定好多,再落餌唔夠一分鐘,枝筏仔又響鉸,執起枝竿條魚以經搶餌,順勢一抽,快攪七八吓,好重手,條魚開始發難,我就頂到行,一野都唔比佢,頂咗幾秒就再攪幾吓,條魚就想升水再往下衝,呢D係細鱗慣性嘅招數,唔使得喇,咁我就乘住佢上升嘅速度,攪得比佢更快,佢一衝我就頂,趁條魚一冇力我就收,拉拉扯扯三四次,收到上水面,我隻手都開始冇力喇,好彩有師傅偉幫手撈魚,上黎係三斤細鱗,落好生扣,落餌繼續。
大戰後,我就坐番低飲啖水,眼尾見釣魚仔枝小璣竿枝竿頭比魚扯咗兩吓,心諗唔通咁快有劃仔殺到,我就執起枝竿,慢慢帶起粒虾肉餌,點知一帶就感到條魚重重咁扯落去,一頂之下,成枝竿彎哂,磅頂即時發出刺耳嘅叮叮聲,我即刻追返幾手又頂,條魚一路都想衝番入樁,我就用力咁頂番佢出黎,哈~呢枝叫「赤狐姬」嘅磯竿仔又幾好力喎,人魚大戰六七個回合,我就氣都喘埋,條魚卒知比我收到上水面,吓!!原來係條三斤嘅紅鮋,唔怪之得咁好力喇;連扯三條,隻手都軟埋,好彩又係得師傅偉同我撈魚。
跟住見起行流,我地就即時轉釣劃仔,釣咗一陣,D東北風實在太勁喇,望吓個錶都成十點,見好就收,有魚留番下次釣,執埋D野,鬆人去宵夜喇。

番到屋企,大人未瞓,可以同我影相。


條細鱗同紅鮋都係三斤。

再加條細小小嘅兩斤細鱗。



都總算係豐收嘅一晚喇。

沒有留言:

張貼留言