2012年11月17日 星期六

易如反掌

17-11-2012  (農曆十月初四)
噚晚釣得條爛鬼星鱸,連劃仔都冇,今晚再落去睇有冇運行至得!
六點幾落到主場,見釣友章哥喺度收緊魚準備走,嘩!!又比佢扯條花尾躉,上次係月全蝕果晚,今次係第二條喇,我都攞黎影幅相,旺一旺佢先!


呢條花尾躉足足九斤。


影完相,見D流水都好急吓,我就揾個靚位開好竿,坐定定等運到;過咗一陣,勾粒吓仁落去,枝璣竿仔好大力比魚拉到彎哂,我坐喺側邊就好快嗱起枝竿,以經冇得抽,只有頂,感到條魚線以經Hi住樁,唔夠兩秒就應聲而斷!噢~走埋X+Y,屎屎氣挷勾落餌繼續。
呢個時候師傅偉同Uncle都黎到,各人分別都揾位落釣;到九點幾,放喺離我大約廿呎枝釣鱸竿郁咗幾吓,我即刻執起撈箕,九秒九飛埋去,再執起枝竿,呢個時候條魚啱啱搶餌,枝竿一拉落去我就往上一抽,連攪六七吓,條魚想發力開尾,我就頂佢一陣,見條魚冇乜力就再攪幾吓,好順利一路收到上水面,我想話攞撈箕,原來Uncle一早揸定撈箕等我,有人幫手咁就更加輕鬆,三斤鱸魚好容易就上水,簡直就【易如反掌】。
又釣咗一陣流水都轉埋,都係轉釣吓劃仔玩吓好過,一路釣到成十一點幾,劃仔唔多,好疏口,大家都再冇進賬,跟住執埋D野,齊齊去宵夜喇。

我睇今季D花鱸有排釣 。

呢輪釣親D花鱸,都係三斤左右。



須然疏口D,不過都有番D劃仔釣吓 。

同場加影 :

16-11-2012  (農曆十月初三)

剩係釣得條爛鬼星鱸

呢D魚送比人都冇人要,但係大人話都幾好食喎 。

沒有留言:

張貼留言