2012年11月19日 星期一

耐力賽

19-11-2012  (農曆十月初六)
今日師傅偉喺街市留咗D虾,我就落去攞,攪掂就直跴主場,落到去都未夠六點,開好竿,一路都冇魚訊,剩係釣條蛇;七點幾Uncle又到,嘩!!佢今次好似至在必得咁樣,出動十呎船竿,大直攪,八號布線,唔知幾多號嘅大鉛鉈,咁大陣象原來係釣鱸,我都冇佢咁好氣,呢個時候師傅偉都黎埋,見UncleD重型架生,問我佢係米釣魚釣到儍咗,我就只有一笑。
一路釣到十點幾,三條友都係龜氣冲天,佢兩個就走先,我就繼續磨爛
,卒知磨到成點鐘轉流,先至比我中番條兩斤細鱗,過程一D都唔精彩,一路收上黎仲以為又條泥婆,就快到水面先有D反抗,撈箕上水,直入冰箱,再釣多陣都冇魚訊,跟住都係執野走人去宵夜喇。

呢條細鱗好肥美喎!

呢條細鱗冇兩斤都有斤十五。


好彩中番條細鱗啫 。



沒有留言:

張貼留言