2012年6月8日 星期五

偷麵包食嘅牛屎下場

8-6-2012  (農曆閠四月十九)
今日本來冇諗住去釣魚,點知師傅偉來電,話想釣番轉,我就梗係奉倍到底喇;落到主場大家開好竿釣金古,D流水仲係好急,我地都係放咗餌落去等運到,志在喺度吹吓水,過咗大半粒鐘,我枝竿特然比魚拉到彎哂,心諗係大金古!我順勢一抽,嘩!!好垂手喎~條魚發力向下衝,磅頂立時叮叮響,D聲一停,即刻連攪四五吓,因為落餌都係放得兩噚水,所以巳經見魚,條魚一離水,我就即刻用手將條魚抽上黎,點知條魚上到黎仲搏命跳,通常金古一上水就唔郁加嘛,睇清楚原來係條牛屎,你都算低C囉!麵包都食,跟住將佢解鈎落生籠,再鈎過粒麵包繼續釣。
一路釣到轉埋流,都只係有D零星嘅魚訊,跟住D流一急,連些少嘅魚訊都冇埋,都係執野走人仲好過,跟住就同師傅偉去宵夜喇。

想話釣金古,點知中牛屎。

詁唔到牛屎連麵包都食。


磅頭牛屎夠哂嫩滑,清蒸就最正。



沒有留言:

張貼留言