2012年6月26日 星期二

斷口大捉番兩條細

26-6-2012  (農曆五月初八)
今晚有飯開喇,因為有魚吖嘛,三公主晏D番
,咁我就同大人食先,留番飯餸比佢番黎食。

用十三年嘅陳皮蒸金古就最正喇。

蒸九分鐘,葱花放面,再贊頭抽、滾油,嘩!!真
係正到痺。

整多味雲耳北菰火蒜照燒雞。



加埋個凉瓜排骨老火湯。

開飯喇。



食飽飯冇乜世藝,見噚晚D金古肯開口,今晚又
蒸咗兩條食咗,雪柜要補番D貨加嘛,所以喺
19:30執埋架生,飛車落主場揾貨。一落到去開
竿,放頭一口餌,詁唔到好快就拉落去喇,
唔似金古,我一抽跟住就收繩,只有輕微嘅反
,好快上水,原來係大眼;落好生籠就繼續
過咗半個鐘度,開始行流喇,竿頭即時有金古
魚訊,當佢震震吓咁拉落去嘅時候我就抽竿,
咗,收上水係磅頭金古,落埋生籠就再釣過,
夠半分鐘,又有魚訊喇,呢次震震吓咁托起枝
竿頭黎食添喎!大野~我快手一抽,以經感到好
手,攪咗兩吓,佢就鐘頭向下衝,磅頂即時發
叮叮聲,頂咗幾秒,又收幾吓,一頂一收幾回
,卒之上到水喇,D金古一離水佢就唔郁
睇落都有斤幾兩斤,果度又落唔到撈箕,唯有
一搏,用手將條魚收上黎喇,點知一搏就衰咗
啪一聲!條魚爆咀跌番落海~當時我嬲到手都
震埋,震都要再落餌飲啖水定定神,將餌落
番正話嘅釣層;過咗大半個鐘先至再中條七八両
嘅細野,都好過冇喇,望吓個錶,嘩!!成十一點
拿,咁快嘅?都係執野走人嘅時候喇!拜拜~
斷口大,好彩捉番兩條細。

食完又黎釣過。



沒有留言:

張貼留言