2012年6月21日 星期四

圓形、長形都釣埋

21-6-2012  (農曆五月初三)
早幾日連龜兩次,條氣唔順,今晚又立架生落主場做D金古世界;19:15落到去D流仲喺澎澎聲,慢慢開好竿,落餌等運到;粒餌比流水冲到好似放飛机咁,又係好似前兩晚咁毫無魚訊,一路釣到21:30D流開始減慢,竿頭亦都感到有魚訊喇,開頭拉咗幾吓,跟住一吓就成枝竿彎哂,我手起竿抽,磅頂即時發出悲嗚,好大嘅拉力呀,D聲一慢我就連攪五六吓,佢又搏命衝,經過三四個回合,見魚喇,一條長形嘅魚,唔使問呀貴,梗係老烏喇,果度落唔到撈箕,只有快手小心將條魚抽上黎,都有斤幾重,嗱嗱聲落生籠,勾過餌繼續釣,一放落去即刻有魚接餌,睇住佢震震吓咁食,我就輕輕向上一帶,又中!!!又係咁玩咗幾個回合,見魚喇,嘩起碼三斤~點好呢!又落唔到撈箕,唯有搏一搏啦,用手一抽,想話喺條唔夠四寸嘅〝喇〞果度拉佢上黎,一離水就啪一聲,斷勾收場!
吸幾啖氣,再挷過勾落餌繼續,過咗冇奈,清脆嘅金古魚訊出現喇,食咗兩吓就開始震震吓咁拉落去,我跟手一抽,中咗!!!明知係金古就唔使點就佢,好快就收咗佢上黎落埋生籠,再落餌繼續,但係一路都再冇魚訊喇!望吓個錶,咁快就十點幾
嗱,都係執野走人,去宵夜喇喂~

兩種食麵包嘅魚都比我釣埋。

磅頭金古加條斤半烏頭 。




沒有留言:

張貼留言