2012年4月17日 星期二

三三不盡

17-4-2012  (農曆三月廿七)
今日師傅偉來電,問我去唔去釣魚,呢輪咁旺,梗係應承佢喇,咁就等佢去簡定蝦先,我就煮埋飯,嗱嗱聲執架生落渣華街市攞蝦,19:15就落到主場。
D流仲係好急吓,慢慢開好竿,坐定定等運到,點知一坐就坐咗個幾鐘,流都轉埋,三枝竿郁都未郁過,呢個時候,師傅偉就到咗喇,佢就開好兩枝竿,跟手上番車做其〝睡夢羅漢〞;過咗一陣,我枝竿郁攞喎,竿頭彎哂落去,我一抽就中,好快上到水面,喺斤零兩斤嘅花鱸,頭威頭勢實落撈箕嘅,落埋生扣一腳踢。
21:10望吓師傅偉,佢仲喺車度瞓到流哂口水,而我就悶到擔天望海,呢個時候,特然佢由車度跳出黎,一手就執起枝竿,跟住就係咁攪,好快就將條魚收埋上黎,磅頭花鱸,都唔使我攞撈箕過去幫拖,佢自己解咗魚,我就攞住條魚準備落生扣,又聽見響鉸喎,佢都未放低中魚果枝竿,第二枝竿又有魚食餌喇,三步夾埋兩步就標咗埋去,執起枝竿一抽就中,呢次我唔理佢喇,攪掂扣埋條魚先去攞撈箕,佢就〝鄧〞住條魚喺度等我,最後都係撈箕上水,又係斤零兩斤嘅花鱸,今次直入冰箱喇,因為都成十點喇,比佢連起兩條,過足
,好彩我都有一條中吓,冇咁瘀,跟住我地執埋D架生,走人番屋企食飯喇。

今晚冇大野,費事嘈醒大人,靜靜雞玩自拍。

今晚又有三碌, 好彩雪柜個冰箱夠大啫,唔係就擺唔落D魚穫喇。

沒有留言:

張貼留言