2012年4月2日 星期一

花鱸牛屎兩相依

2-4-2012  (農曆三月十二)
今日師傅偉來電,話佢去炳記簡定蝦先,叫我到時到候去攞,咁我就唔使咁趕,食埋飯,它它條條去攞埋D蝦,直跴主場。
落到去啱啱轉流,都係照舊兩枝釣鱸,一枝沉底有
乜就
;釣咗個半鐘度,以經釣咗兩條磅頭鱸仔喇,呢個時侯師傅偉先至黎到,我就比個靚位佢,而佢都係剩釣鱸;同佢喺度吹緊水,特然佢個鉸響,咁佢就飛撲埋去,執起枝竿,我見佢枝竿頭只係輕微咁點點吓,佢就話條鱸好細喎,唔拉竿嘅!我就叫佢唔好抽竿,等佢拉竿先至好抽,呢頭講完,果頭佢就抽竿喇,見佢頭幾吓都收得好順,跟住見條魚一發力,另到師傅偉要鬆繩比佢走,嗯!!原來係大野喎,佢就話唔係好大啫!不過我都去攞定撈箕先,一路攪到上水面一睇,原來係條牛屎,咁我就將條魚撈咗上黎,入埋生籠。
又到10:00點喇,兩個人都有魚中,都係執野走人囉。

到依家先知,原來個海係得呢兩種魚~

師傅偉釣鱸釣到嘅牛屎,益埋我喇!

牛屎兩斤X1
花鱸磅頭X2



沒有留言:

張貼留言